Metro de BCN: quina línia refaríeu?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23570
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Metro de BCN: quina línia refaríeu?

Entrada Autor: metring » Dijous 14/04/2016 23:04

Llegiu el fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=23 ... o&start=60 i la següent pàgina on es parla del tema.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Divendres 15/04/2016 8:08

Miquel ha escrit:Aquí en teniu una imatge, la via de la dreta es la descendent a Urquinaona/Catalunya, i com veieu, amb 4 rails!

Imatge
Ahhh, ahora entiendo, no es que no hubiera aguja sino que estaba a la salida de la estación. Curioso curioso, gracias por las aclaraciones! :ok


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

davida
N9
N9
Entrades: 1839
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 15/04/2016 9:15

I el sistema de seguretat en sentit ascendent perque no arribessin 2 trens a la vegada a Passeig de Gracia era que el comandament de l'agulla a la vegada donaba al tensió al tram asociat. Si l'agulla estaba estaba en posició Urquinaona -> Passeig de Gràcia, la catenaria entre Catalunya y la bifurcació no tenia tensió i no podien arribar trens. Si l'agulla estaba en posició Catalunya -> Passeig de Gràcia el tram de Urquinaona Bifurcació no tenia tensió.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 15/04/2016 14:18

Reformar totes les estacions de la L4 i fer un intercambiador a l'estació de la Barceloneta per conectar amb la Estació de França.

Ampliar totes les andanes de les línies L1, L3, L4 i L5.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 15/04/2016 17:41

122-042-132 ha escrit:
WMD626 ha escrit:Jo, sens dubte, refaria la L4 entre Passeig de Gràcia i Urquinaona. Sobretot, la baixada que hi ha al túnel en direcció La Pau, que em sembla molt perillosa (tot i que, afortunadament, en 45 anys no hi ha hagut cap accident!!!)
45 anys, no. El tram amb les modificacions fetes l'any 73, funciona des de l'any 1926, o sigui 90 anys, i tot i el desnivell i les giragonses del recorregut, com molt bé dius, no ha patit cap accident. Salut!
no es per contradir, però si hi va haver accidents.
http://hemeroteca-paginas.lavanguardia. ... 02-004.pdf



WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Divendres 15/04/2016 17:54

Doncs sí. De tota manera, el 1939 van passar molts accidents en llocs on no passaven accidents...



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 10/06/2017 2:57

Amb la L4 tinc un dilema... Veient el futur d'aquesta línia, la qual acabarà a la Sagrera... Per què no la allarguen fins a Guinardó i la fan circular? La L11 passaria a fer de Can Cuiàs fins a Guinardó. Encara que, si la L11 cubrís aquest nou tram s'hauria de posar doble via en tot el recorregut, per millorar així la freqüència.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4522
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 10/06/2017 13:52

Mejor en espiral que circular, como la Circle Line actual de Londres.


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dissabte 10/06/2017 14:11

Fa temps que penso en fer una línia nova unint la L3 de Zona Universitària a Drassanes amb la L4 de Barceloneta a Sagrera. Per tant, l'original L3 quedaria de Drassanes (amb una nova estació) a Trinitat Nova, i l'original L4 de Barceloneta (també amb una nova estació + intercanviador amb EdF) a Trinitat Nova.

La "nova" línia entre Zona Universitària i Sagrera podria anomenar-se L13 (o L11 si finalment l'actual L11 es absorbida per la L4).

En resum, que farien falta dues noves estacions a Drassanes i Barceloneta, i un nou tunel entre aquestes dues.



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries”