Si l'objectiu d'aquest anell ferroviari és reforçar la connexió "horitzontal" (SE-NO), crec que la millor solució seria la continuació de la L10 per la Travessera de les Corts i la Travessera de Grà cia, des de Collblanc fins a la Sagrera, amb les estacions intermèdies imprescindibles: Collblanc (L5, L9), Les Corts (L3), Francesc Macià (futur FGC), Grà cia (FGC i L3), Joanic (L4) i Sagrera (L4, L5, L9)
Anell ferroviari L1-L9
Re: Anell ferroviari L1-L9
Realment no hi ha pas cap objectiu. L1 te una demanda molt gran, i se li ha d'ampliar la freqüència, tot i que encara tenen marge de millora, no volen que els extrems tinguin la mateixa freqüència que el tram central, pel que amb menys trens reforces la part que necessites ja que no han de fer la lÃnia sencera.
Amb L9 pel tram central se suposa que el mateix, però com que encara no està ni feta doncs ja veurem què fa el passatge. Tot això es, com sempre, assumint que metro ha d'aglutinar tota la mobilitat ferrovià ria dins Barcelona, que es un error com una catedral que perjudica enormement la capacitat real del sistema, no de metro (que també, ja que li calen molts recursos per aguantar), si no de forma global al transport públic.
Amb L9 pel tram central se suposa que el mateix, però com que encara no està ni feta doncs ja veurem què fa el passatge. Tot això es, com sempre, assumint que metro ha d'aglutinar tota la mobilitat ferrovià ria dins Barcelona, que es un error com una catedral que perjudica enormement la capacitat real del sistema, no de metro (que també, ja que li calen molts recursos per aguantar), si no de forma global al transport públic.
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
França451
- N9

- Entrades: 2425
- Membre des de: 17 jul. 2011, 20:23
- Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
- Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
- Contacta:
Re: Anell ferroviari L1-L9
Has tocado un punto importante, Oriol. Precisamente hace unos dÃas me opreguntaba por qué no existe una lÃnea de bus (aunque sea un busito) que vaya por ese eje completo, desde Colllblanc hasta el lateral del hospital Sant Pau (y con un pequeño apaño, ampliado a La Sagrera), y una lÃnea de metro que conectara ese eje completo irÃa genial. Apoyo tu idea porque es como el caso de la diagonal: tenemos un eje que sólo queda cubierto por tramos y el metro pasan por el eje diversas lÃneas a diferentes alturas, pero dichos puntos quedan completamente inconexos. Incluso en uno de los sentidos, podrÃa ser una buena idea para el H8 en lugar de los serpenteos que hace.Oriolix ha escrit:Si l'objectiu d'aquest anell ferroviari és reforçar la connexió "horitzontal" (SE-NO), crec que la millor solució seria la continuació de la L10 per la Travessera de les Corts i la Travessera de Grà cia, des de Collblanc fins a la Sagrera, amb les estacions intermèdies imprescindibles: Collblanc (L5, L9), Les Corts (L3), Francesc Macià (futur FGC), Grà cia (FGC i L3), Joanic (L4) i Sagrera (L4, L5, L9)
Los tiempos de CalÃgula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

