https://youtu.be/nSG5IkRA9BE
¿Cómo sería en Barcelona...?

Hora i data actual: 14 set. 2025, 12:08
Entrada Autor: Renfe445 » 28 ago. 2018, 19:01
Entrada Autor: vermer3 » 30 ago. 2018, 12:39
Entrada Autor: Nozomi » 15 set. 2018, 12:52
Bé, encara és millor la situació que, no sé, entre Vinaròs i Tortosa, o en general entre l'Ebre i Tarragona. En tot cas Hokkaido és diferent a la resta del Japó, o almenys, al Japó urbà on efectivament el tren guanya per golejada. A Hokkaido el cotxe és més pràctic en petits recorreguts com pot ser entre els dos pobles que comentes. En canvi, sí és més interessant poder anar a Sapporo o Asahikawa (en Limited Express). És lamentable però és així.vermer3 ha escrit:B]La meva pregunta és: que ha de fer la gent que fa habitualment un trajecte d'aquestes característiques (per exemple un trajecte Takikawa-Fukagawa, a la Hakodate Main Line, on hi han Limited Express gairebé cada mitja hora, i només uns 8 trens locals durant tot el dia)?
Entrada Autor: Guigui » 05 jul. 2020, 19:21
Entrada Autor: Miquel » 05 jul. 2020, 22:09
No en tinc gaires dades, però vaja, penso que més que "fugir", deu ser una bateria que deu permetre moure el tren durant uns minuts fins a sortir d'un punt sensible. Aviam si trobo més informació!Guigui ha escrit: ↑05 jul. 2020, 19:21 El Japó estrena un tren bala que pot fugir dels terratrèmols
En cas d'emergència, el model N700S pot funcionar de manera autònoma, sense que li arribi energia de la catenària, perquè porta bateries d'ió liti
https://www.ccma.cat/324/el-japo-estren ... a/3029977/
Entrada Autor: ortegote » 06 jul. 2020, 16:41
Miquel no hace falta buscar, en caso de terremoto si se corta el suministro electrico estos trenes podran seguir la marcha con las baterias, 1 llegaran hasta un PAET o punto de evacuación (si te fijste en Japón en los viaductos tienen escaleras para bajar y evacuar) y 2 llegar a una estación comercial y ponerse a salvo.Miquel ha escrit: ↑05 jul. 2020, 22:09No en tinc gaires dades, però vaja, penso que més que "fugir", deu ser una bateria que deu permetre moure el tren durant uns minuts fins a sortir d'un punt sensible. Aviam si trobo més informació!Guigui ha escrit: ↑05 jul. 2020, 19:21 El Japó estrena un tren bala que pot fugir dels terratrèmols
En cas d'emergència, el model N700S pot funcionar de manera autònoma, sense que li arribi energia de la catenària, perquè porta bateries d'ió liti
https://www.ccma.cat/324/el-japo-estren ... a/3029977/
Entrada Autor: davida » 04 nov. 2024, 20:35
Entrada Autor: Renfe445 » 04 nov. 2024, 21:24
Entrada Autor: davida » 04 nov. 2024, 21:39
Estava suapes parcialmentbel serveis desde Agost. El tinc al radarRenfe445 ha escrit: ↑04 nov. 2024, 21:24 No sé si està dins dels plans però prova en agafar el Sunrise Express que és l'únic nocturn que surt de Tokio al sud. Són dos trens (Izumo i Seto) que surten acoblats de Tòkio i a Okayama se separen, l'Izumo va a la ciutat amb el mateix nom i el Seto travessa un magnífic pont que connecta amb la illa de Shikoku.
Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » 05 nov. 2024, 17:26
Entrada Autor: davida » 11 nov. 2024, 21:19
Entrada Autor: Renfe445 » 12 nov. 2024, 08:26
Torna a “Ferrocarril en general”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025