Andana Catalunya L3: perillosament estreta

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Metring
Administrador
Entrades: 24094
Membre des de: 04 març 2006, 13:28
Ubicació: Fabra i Puig

Andana Catalunya L3: perillosament estreta

Entrada Autor: Metring »

Enceto fil en plena indignació, després de l'escape room que ha representat creuar l'andana per poder anar a la L1: les andanes de la L3 a Catalunya són un perill i cal alguna solució urgent per ampliar-les. I sent dissabte i sense cap top manta ni al vestíbul ni enlloc. He arribat a pensar que tal acumulació de gent responia a alguna incidència i m'he espantat, però no. Això no pot continuar així, s'han d'ampliar urgentment o perillarà la vida dels viatgers, i no exagero gens ni mica. Em consta, si no vaig equivocada, que les andanes realment són més amples però mig metre queda ocult darrera dels panells plasticosos de les parets. Doncs ja seria hora de retirar aquestes i donar pas a més lloc, i si s'escau, estudiar la manera d'ampliar-les, perquè la situació és insostenible. Potser a la foto no ho apreciareu, però paraula d'honor que el que s'arriba a acumular de gent allà és un perill molt gran.
Fitxers adjunts
20261010_141551.jpg

frankrodiii
N10
N10
Entrades: 4694
Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Andana Catalunya L3: perillosament estreta

Entrada Autor: frankrodiii »

Són estretes però juraria que les andanes de Montbau i Verneda són encara més estretes.
En qualsevol cas jo quan vull agafar la línia de Sarrià des de les andanes de la línia 1, sempre vaig per fora de l'estació. Més còmode i fins i tot diria que ràpid.

Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
jgomezs
N7
N7
Entrades: 565
Membre des de: 06 ago. 2022, 16:48

Re: Andana Catalunya L3: perillosament estreta

Entrada Autor: jgomezs »

Metring ha escrit: 10 oct. 2026, 14:44 Enceto fil en plena indignació, després de l'escape room que ha representat creuar l'andana per poder anar a la L1: les andanes de la L3 a Catalunya són un perill i cal alguna solució urgent per ampliar-les. I sent dissabte i sense cap top manta ni al vestíbul ni enlloc. He arribat a pensar que tal acumulació de gent responia a alguna incidència i m'he espantat, però no. Això no pot continuar així, s'han d'ampliar urgentment o perillarà la vida dels viatgers, i no exagero gens ni mica. Em consta, si no vaig equivocada, que les andanes realment són més amples però mig metre queda ocult darrera dels panells plasticosos de les parets. Doncs ja seria hora de retirar aquestes i donar pas a més lloc, i si s'escau, estudiar la manera d'ampliar-les, perquè la situació és insostenible. Potser a la foto no ho apreciareu, però paraula d'honor que el que s'arriba a acumular de gent allà és un perill molt gran.
Molt d'acord amb la observació, i a més és una andana que t'has de creuar per fer certs itineraris amb cotxet de bebè o cadira de rodes. Donat que és una andana molt recta, crec que ja fan tard a posar-hi portes d'andana com les de les línies automàtiques.

L'andana que sempre em feia més por era de la Provença, però aquesta es van apanyar a fer-la més ampla. Fabra i Puig també em dóna una sensació de falta d'espai per la quantitat de gent que hi ha

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”