Saluts
Ahir a la tarda a la platja de vies hi havien 5 unitats civia, dos acoplades 464+463, em sembla que amb els números 201 i 205 i una de (em sembla ) 465 amb la numeració 206... las 201 i 205 estan potinejades pels "grafitaires", la 206 es veia com si fos acabada de sortir de fàbrica.
Ahir a la tarda a la platja de vies hi havien 5 unitats civia, dos acoplades 464+463, em sembla que amb els números 201 i 205 i una de (em sembla ) 465 amb la numeració 206... las 201 i 205 estan potinejades pels "grafitaires", la 206 es veia com si fos acabada de sortir de fàbrica.

La questio es al reves, que no hi ha persona que no hagi vist mai un tren de rodalies o regional sense grafitejar.Jordilar ha escrit:Jo si que he vist grafitejat una 252 i un Euromed.
El que encara es hora que vegi grafitjat es un cotxe convencional.
Salut,
Però has vist mai un Euromed grafitejat en servei? I de 252, n'hi ha una grafitejada de pronòstic a Granollers-Centre (almenys hi era ahir i abans d'ahir), però és de mercaderies.Jordilar ha escrit:Jo si que he vist grafitejat una 252 i un Euromed.
No hi ha 252 de mercaderiesGuigui ha escrit:Però has vist mai un Euromed grafitejat en servei? I de 252, n'hi ha una grafitejada de pronòstic a Granollers-Centre (almenys hi era ahir i abans d'ahir), però és de mercaderies.Jordilar ha escrit:Jo si que he vist grafitejat una 252 i un Euromed.

Ho potser a Renfe ja li va be?Trenscat ha escrit:Segueixo instint en que no entenc com a Montcada Bifurcació, sabent que hi ha energúmens que els agrada embrutar trens no posen una tanca per intentar prevenir una mica aquestes barbàries...

Fent d'advocat del diable: Diria que segurament Renfe deu pensar, que macos els grafitis, es tot un art! I ni tant sols estiguin interesats en rentarlo.victorcasta ha escrit:No crec que li vagi gaire bé, perquè després ha de gastar-se una bona calerada en líquid antigraffiti i en personal que es dediqui a netejar-ho.