Adeu als 1000: Ara sí :(

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: 1300 abans que 1400

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/06/2007 23:23

Fran-Ikarus ha escrit:Una 1000-1300-1000 no pot circular tal qual.
Tens raó, no hi havia caigut.

D'altra banda, i aprofitant que estic en pla idealista, també podrien tornar a la decoració interior original, amb bancs continus lila i parets de color verd pàlid.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/06/2007 23:28

faristol ha escrit:[...]
Sí, senyor! :plas


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 13/06/2007 23:44

awe ha escrit:Diu el refrany que es cacen més mosques amb una cullerada de mel que amb una tona de vinagre.
Efectivament.
Jo no estic d'acord amb la decisió presa per TMB... però si fem una rabieta, tampoc aconseguirem res. Cal pensar què es pot aconseguir amb el que es fa, no pas donar cops contra la paret inútilment.
Ja ha deixat ben clara la nostra posició al Sr. Patiño sobre la conservació del 1000 i del 1300 en particular. Però per molt que ens enraiem, ara mateix dubto que puguem aconseguir gaire cosa donat que segurament hem fet tard.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dijous 14/06/2007 0:30

Evidentment, no per fer mes soroll s'aconsegueixen mes coses en aquests casos, pero fa rabia que no es puguin fer mes coses i que siguin efectives, com ja he dit qui te la paella pel manèc, mana i ja ha dit la seva i es molt dificil que rectifiquin i mes si aquesta rectificació implica deixar-los en evidencia i no be de ningu amb "Influencia".
Fran-Ikarus ha escrit:hauríem de mirar de convèncer en Patiño, mentre existeixi el 1300, és que conservin tots dos, si de cas el 1400 perquè el tren preservat pugui circular en composició de 3 cotxes (5 millor que 3, però ja que no pot ser, doncs 3 millor que 2) i el 1300 per tenir-lo al Museu
Mes val anar-se oblidant del 1300 (MOlt lamentablement), pel que ha dit Wefer, el seu ferro ja esta venut i potser TMB no te res a dir ja sobre aquell vagó.

A mes en les fotografies aportades per wefer en aquest mateix fil, per la posició dels vagons de L'ULTIM 1000 al pàtibul, el 1300 segurament serà l'ultim en ser trinxat, si el seu destí es ser trinxat, aixi que mas mala sort i rabia imposible.

Pero, be, com a minim hi ha intenció de tenir un Museu i hi han plans.....plans de projectes, encara que tambe hi ha altres coses que son planes....



jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Divendres 15/06/2007 0:47

Avui he vist un camió gran transportant un vagó de metro, però no sé si era una unitat 1100 o 1000. Això ha succeït al Triangle Ferroviari. Jo tornava de Caldes de Malavella, a les 14.36 en punt. Ho he vist passant amb el tren.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 15/06/2007 1:12

Un altre que s'en va cap a OCSAL? perque a l'inreves em sembla que :nono



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 15/06/2007 9:36

jlr ha escrit:Avui he vist un camió gran transportant un vagó de metro, però no sé si era una unitat 1100 o 1000. Això ha succeït al Triangle Ferroviari. Jo tornava de Caldes de Malavella, a les 14.36 en punt. Ho he vist passant amb el tren.
L'has vist be? Perquè també podria ser un 3000 anant a Lleida a reformar...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

jlr
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: jlr » Divendres 15/06/2007 14:28

Platanito ha escrit:
jlr ha escrit:Avui he vist un camió gran transportant un vagó de metro, però no sé si era una unitat 1100 o 1000. Això ha succeït al Triangle Ferroviari. Jo tornava de Caldes de Malavella, a les 14.36 en punt. Ho he vist passant amb el tren.
L'has vist be? Perquè també podria ser un 3000 anant a Lleida a reformar...
Hola. Sí, estic totalment segur. Era un vagó de les sèries 1000 o 1100. No era un vagó de la sèrie 3000. Era tot blanc, però ja dic, era un vagó característic de les sèries 1000 i 1100.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 20/03/2012 11:07

La Metring ho ha recordat: 5è aniversari del final dels 1000, avui (jo no vaig ser-hi, perquè fa 5 anys i 1 mes que treballo fora de Barcelona...)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 20/03/2012 16:05

Fran-Ikarus ha escrit:La Metring ho ha recordat: 5è aniversari del final dels 1000, avui (jo no vaig ser-hi, perquè fa 5 anys i 1 mes que treballo fora de Barcelona...)
Coi Fran-Ikarus, quin ensurt m'has donat!!!!

He vist aquest tema viu altre cop, i el primer que he pensat ha estat que han trinxat el 1100.

I ja 5 anys des de l'últim dia, i jo (com la majoria) ens ho vam perdre. :emprenyat


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 20/03/2012 21:28

A mi m'ha passat igual, ja pensava que haurien trinxat el 1100...

Jo aquell dia tenia examen i vaig sortir abans de casa per intentar enxampar el 1000 i fer-hi una última volta abans d'anar a classe, llàstima que no va passar tot i estar força estona esperant-lo i em vaig quedar sense poder veure'l el seu últim dia de circulació.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 28/01/2015 14:16

faristol ha escrit:A ON PARARAN LES PLAQUES BROWN BOVERI I LES DE MASCHINENFABRIK AUGSBURG NÜRNBERG (MAN) DE DINS ELS VAGONS?
Aquí n'hi ha una:

Imatge


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 09/02/2015 21:49

caram....aquesta no estava al 1001?


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dimarts 10/02/2015 15:42

Si no recordo malament, les del 1001 i altres fabricats a Alemanya, portaven la mateixa placa pero només amb el simbol de M.A.N



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 02/09/2017 21:04

Ahir TMB no tenia res millor a fer a Facebook (no sé si també a Twitter) que recordar els 10 anys del final de la sèrie 1000.

https://noticies.tmb.cat/xarxa/decada-d ... -barcelona

Naturalment, a Facebook els han plogut pals pel tractament de la preservació (és a dir, per la no-preservació) de material d'aquesta sèrie i de l'associada R-1300.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dissabte 02/09/2017 21:30

Fran-Ikarus ha escrit:Ahir TMB no tenia res millor a fer a Facebook (no sé si també a Twitter) que recordar els 10 anys del final de la sèrie 1000.

https://noticies.tmb.cat/xarxa/decada-d ... -barcelona

Naturalment, a Facebook els han plogut pals pel tractament de la preservació (és a dir, per la no-preservació) de material d'aquesta sèrie i de l'associada R-1300.
si TMB hace diez años atras los hubiese reformado aun estarian aqui y con las ultimas tecnologias de seguridad y no las chatarras 5000 y 9000 :llengua :llengua. I en vez de anunciarlo podrian volver a la vida la unica composicion 1100 que queda los 3 coches que hay en las catacumbas del triangle y los dos coches motores que hay en las cocheras de la linea 5 de sant genis, encima tienen el morro de anunciar los 10 años de la retirada :cop :cop :cop :emprenyat :emprenyat :emprenyat :'( :'(



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 02/09/2017 21:39

Bueno, al menos se han acordado. :x

Diez años ya? Qué rapido pasa el tiempo, aunque hace unos días hice un boceto que lo podríamos dejar a modo de homenaje, jeje. :)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 02/09/2017 21:57

Bueno, "se han acordado" por una publicación de Andana Central...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

França451
N9
N9
Entrades: 2227
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 07/09/2017 17:03

Sinceramente y perdonad mi tono, siempre he pensado desde que vi fotos y vídeos por primera vez que ésta es junto a la de las reformas de Glòries, la mayor estupidez que se ha cometido en Barcelona y en toda Catalunya. Los miles y 1100 me recuerdan a los cinco miles de Madrid, son casi idénticos al menos en la estética, y de antigüedad no creo que se lleven muchos años de diferencia. Y mientras que en Barcelona hace ya diez años que les pasaron la pinza, todavía sin explicar por qué, aún a día de hoy en Madrid los cinco miles, que repito, son de su estilo, andan corriendo y no precisamente por una sola línea. Todavía en 2016 vi en Príncipe Pío en la línea 6 varios cinco miles, con la pintura gallardonesca, pero ahí están.
Y en cuanto a prestaciones, no sé qué reformas necesitaban los miles, pero los cinco miles no necesitaban ninguna: cualquiera de las series funciona perfectamente, tiene espacio PMR, megafonía, barras, asientos, aire... ¿Qué leches necesitan aquí para tener que "reformarlos" o pasarlos por la pinza (en el caso de los miles)?
Eso es que algún tonto (o más bien listo, en este caso), nos vendió aquí la moto de la birria de los cinco miles ultramegafashion, y de los nueve miles, que por mucho que digan algunos, estos últimos son unos destrozaraíles y destrozatúneles (el ejemplo más claro lo tenemos en los cortes sucesivos de las líneas 9, 10, 4 y 2) y hala, a presumir de modernidad con laflotamamodenna del mundo, y a seguir tirando el dinero. Los cinco miles no niego que sean malos, pero sinceramente me parecen un cacharro de plástico con ruedas. Los miles al menos eran de hierro.
Próxima estupidez: hacer la Sagrada Família con fibra de poliéster. Correspondencia con: Maragall mete la tarjeta por la derecha y salta el torno porque no puede pasar.

Así nos luce el pelo.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 19/05/2021 15:11

Un 1000 virtual

Metro Station - Barcelona late 70s vibes

https://youtu.be/3un1bPWtFSU?t=70

https://www.youtube.com/watch?v=3un1bPWtFSU

Late 70s metro station inspired in Barcelona city network.



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”