Imputado el maquinista del accidente de tren de Santiago
Se ha dado por concluida en un principio la búsqueda de más cadáveres entre los restos del tren | El Gobierno español declaró tres días de luto oficial por el suceso
Hora i data actual: 22 juny 2026, 14:06
Entrada Autor: metring » 25 jul. 2013, 14:01

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 25 jul. 2013, 14:01

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 jul. 2013, 14:13
MZA_1600 ha escrit:En efecte, de fet es veu qui es el primer que no aguanta, perd l'estabilitat i arrastra tots els altres remolcs i la propia tractora: el furgó generador. Un engendre mig rodal mig bogie, que no té la mateixa forma aerodinàmica que el tren i que pot tenir el centre de gravetat molt més alt que els altres elements:
Font: Ferropedia.es
Entrada Autor: metring » 25 jul. 2013, 14:27

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 25 jul. 2013, 14:29

Entrada Autor: gatvell » 25 jul. 2013, 15:11
Entrada Autor: iFercat » 25 jul. 2013, 15:19
Entrada Autor: albert28 » 25 jul. 2013, 15:24
Però tampoc ajuda que no estigui ben senyalitzat tenint en compte que vens de +200km/h. És un cúmul de causes...iFercat ha escrit:Coi pero tot això pasa perquè en una curva a 80 km/h la pasa a 180. La teoria no te ningún sentit quan estàs 100 km/h per sobre del límit, es lògic que llavors algú falli i sigui el primer que desencadeni el descarrilament. Per alguna cosa està el límit de velocitat dic jo.

Entrada Autor: raulitinbcn » 25 jul. 2013, 15:33
Gracies, es que a la TV es veu però va massa rapid ...UT440_132M ha escrit:Si no vaig errat, era la branca nº12 de la sèrie 730. El nº de branca dels 130/730, es pot veure a la porta de la cabina de la tractora.raulitinbcn ha escrit:Jo em refereix al número de la rama, alguna cosa estilUT596001 ha escrit:No. El 151 és el número de tren, en aquest cas el de venda ja que de vegades no coincideix amb el de circulació (molt probable en aquest cas).
El tren era un de la sèrie 730.
2B2 o 3B4 totes les rames talgo estan numerades asi. Ho posa entre el cotxe tractor i la rama.
Entrada Autor: metring » 25 jul. 2013, 16:08
Entrada Autor: escursso » 25 jul. 2013, 16:22
Entrada Autor: escursso » 25 jul. 2013, 16:27
Entrada Autor: epuig29 » 25 jul. 2013, 16:52

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 jul. 2013, 17:39

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 25 jul. 2013, 17:42

Entrada Autor: gatvell » 25 jul. 2013, 17:48

Entrada Autor: carles10000 » 25 jul. 2013, 18:06
Entrada Autor: wefer » 25 jul. 2013, 18:37
Torna a “Ferrocarril en general”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026