Pàgina 6 de 21
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 07 jul. 2010, 23:15
				Autor: metring
				Impressionant plànol!!
Vols que els hi ensenyem als del Consell Assessor, per si els hi interessa per la web d'història?
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 08 jul. 2010, 07:08
				Autor: El LLOP
				*Can Boixeres:
les agulles de pas de via 1 a via 2 a Can Boixeres estan  al costat Can Vidalet i en l'altre sentit (es pot passar directament des de via 2 a les cotxeres). Per cert, son cotxeres i no tallers.  Antigament també existia la via 3 i la via 4 a l'altre costat de via general a tocar de la sotscentral. Per cert, has posat dues vies 23. la distribució i numeració correcte de las vies les trobaràs 
aquí. 
* A Sant Ildefons no hi han agulles.
* Collblanc: les noves agulles es troben al costat Pubilla Cases. Les altres han estat anul.lades i properament es desmantellaran.
* Mercat Nou: falten les antigues andanes a l'estil de les de Sagrera.
* Hospital Clínic: s'han instal.lat unes agulles de pas de via 1 a via 2 al costat Entença
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 09 jul. 2010, 17:16
				Autor: 122-042-132
				8. En sabeu quelcom més de l'esquema de vies de les cotxeres FGC de Sarrià?
Per e-mail us he enviat un PDF amb la disposició de vies dels tallers i cotxeres de Sarrià, d'aproximadament any 1979-1980. Salut!
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 12 jul. 2010, 18:30
				Autor: pcongre
				Setena versió, gràcies com sempre amics! =)
http://carto.metro.free.fr/temp/carto.m ... na.pr7.pdf
Afegitons:
-Rodalies en representació simple (potser hi manquen estacions?), que ha comportat haver d'esborrar les andanes laterals de La Sagrera "en desús" [edito: "suprimides", perdó], per manca d'espai.
-Cotxeres de Sarrià (gràcies de nou a en 122-042-132!)
-La resta de correccions dels foraires (gràcies de nou a tots!!)
Aclarir que encara no hem decidit quines extensions incloure i quines no, les que hi ha ara representades són temporals.
Salut a tots!
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 12 jul. 2010, 18:37
				Autor: BCN2008
				A Correos hi continua faltant l'andana estreta. 
 
La tercera via de la cua de maniobres de Pep Ventura torna a conectar amb la general. 
 
Ja no hi trobo res més... 
Sobre les prolongacions, ara mateix no cal indicar cap en representació simple. Les prolongacions planejades ja estan indicades amb els seus esquemes de vies. Sobra la prolongació de la L2 més enllà de Badalona Pompeu Fabra, que és impossible degut a les restes arqueològiques.
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 12 jul. 2010, 19:51
				Autor: carto.metro
				BCN2008 ha escrit:A Correos hi continua faltant l'andana estreta. 
  
D'acord a 
aquesta pàgina  només hi havia una real andana en lloc de la via. L'andana per l'altre costat era realment útil?
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 12 jul. 2010, 19:56
				Autor: BCN2008
				carto.metro ha escrit:BCN2008 ha escrit:A Correos hi continua faltant l'andana estreta. 
  
D'acord a 
aquesta pàgina  només hi havia una real andana en lloc de la via. L'andana per l'altre costat era realment útil?
 
Sí, l'andana ample que es pot veure als esquemes era només d'entrada al tren. L'andana estreta (em sembla que mesurava 1,5 metres) servia de sortida dels trens. 

  Hi havia, per tant, dues andanes, una a cada costat de la via unica.
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 12 jul. 2010, 23:15
				Autor: cristian26
				A Urquinaona no hi ha parada de Rodalies.
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 12 jul. 2010, 23:21
				Autor: pol
				Us heu fixat que ara quan a la pàgina de TMB mires el mapa del metro el mapa ha canviat? ara apareix el del ATM.
http://www.tmb.cat/img/genplano.pdf 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 18 jul. 2010, 10:43
				Autor: pcongre
				Sou collonuts, nois i noies!
Heus aqui la que efectivament podria ser l'ultima versio preliminar! =)
http://carto.metro.free.fr/temp/carto.m ... na.pr8.pdf
Novetats:
- Tretes totes les ampliacions que no estigui prou clar que es faran a "curt termini"... basicament, se salven L9&10.
- Dates d'obertura de l'L6 afegides.
- Revolt Trinitat Nova L3 llimat.
- Sagrera-Estacio i les seves rodalies (amb R minuscula), llimats.
- Totes les vostres suggerencies! Digueu-nos-ho si no en quedeu satisfets! 
Mancances:
- Detalls en quant a les cotxeres de l'hospital de bellvitge L1... quan s'inauguraran? com seran?... aproximadament? :-)
- Esta correcte la configuracio de vies a BadalonaPF L2?
- I les agulles de l'actual La Sagrera L9&10?
- Ens podrieu confirmar els noms dels tallers i cotxeres de l'L10, TramBaix i TramBesos, sisplau?
Salut!
I perdoneu-me que no em funcionen els accents!
Edito, PD:
podeu confirmar que les agulles de La Floresta S1&2 estiguin bé?
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 19 jul. 2010, 00:20
				Autor: cristian26
				La disposició de les boques d'entrada i sortida dels túnels a partir de Sarrià a la Barcelona-Vallès no queda gaire clar.
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 19 jul. 2010, 08:56
				Autor: metring
				pcongre ha escrit:?
Salut!
I perdoneu-me que no em funcionen els accents!
Disculpa l'off tòpic, però vigila, que pot ser un virus.
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 06 ago. 2010, 22:33
				Autor: pcongre
				Hola de nou, companys!
Us presento la versió preliminar número 14 del mapa d'en Franklin Jarrier (l'anterior era la 8):
http://carto.metro.free.fr/temp/carto.m ... pr__14.pdf
Dispenseu el retard, però finalment hem estat treballant en afegir-hi només les ampliacions incloses al PDI 2018.
En qualsevol cas, trobo que ja estem molt a prop d'arribar a una primera versió definitiva. =)
Com sempre, us agrairem qualsevol crítica.
Gràcies per endavant i fins aviat! 

 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 09 ago. 2010, 12:31
				Autor: Platanito
				pcongre ha escrit:Hola de nou, companys!
Us presento la versió preliminar número 14 del mapa d'en Franklin Jarrier (l'anterior era la 8):
http://carto.metro.free.fr/temp/carto.m ... pr__14.pdf
Dispenseu el retard, però finalment hem estat treballant en afegir-hi només les ampliacions incloses al PDI 2018.
En qualsevol cas, trobo que ja estem molt a prop d'arribar a una primera versió definitiva. =)
Com sempre, us agrairem qualsevol crítica.
Gràcies per endavant i fins aviat! 

 
No us deixeu l'
ascensor inclinat del carrer de l'Alguer. L'obra està bastant avançada, tot i que encara li deuen quedar uns mesos.
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 29 ago. 2010, 15:29
				Autor: carto.metro
				Em complau anunciar el llançament de la primera versió oficial del pla de Barcelona
http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/
Gràcies a tots per la seva ajuda i en especial pcongres. Vaig a seguir actualitzant quan sigui necessari, així que sigues lliure de fer comentaris i propostes
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 30 ago. 2010, 11:35
				Autor: MZA_1600
				
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 31 ago. 2010, 16:32
				Autor: Miquel
				L'agulla de Vilapicina és incorrecta, és al revés.
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 31 ago. 2010, 20:13
				Autor: jsantos233
				I em sembla que l'agulla entre maragall-virrei amat es més a prop de maragall que la connexió a la l4, i crec que la agulla es al revés, pot ser?
PD: el mapa està genial
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 31 ago. 2010, 20:33
				Autor: oriolp13
				jsantos233 ha escrit:I em sembla que l'agulla entre maragall-virrei amat es més a prop de maragall que la connexió a la l4, i crec que la agulla es al revés, pot ser?
PD: el mapa està genial
Jo diria que és: Maragall > Connexió L4 > agulla (al revés del que surt al mapa diria) > Virrei Amat. El que estic casi segur és que la connexió de la L4 i la agulla van seguides.
PD: Moltes felicitats per la currada de mapa!
 
			 
			
					
				Re: Plànols ferroviaris de Barcelona
				Publicat: 31 ago. 2010, 20:34
				Autor: El LLOP
				jsantos233 ha escrit:I em sembla que l'agulla entre maragall-virrei amat es més a prop de maragall que la connexió a la l4, i crec que la agulla es al revés, pot ser?
PD: el mapa està genial
es correcte, l'agulla de Maragall està tot just a la sortida de l'estació direcció Virrei Amat encara que l'orientació de la agulla es correcte. L'observació de la agulla de Vilapicina també es correcte.