Bitllets, un Rubí La Pobla de Segur, per cert l'altre dia en vaig veure uns que eren Sant Cugat La Pobla de Segur i no eren, aparentment frikies.
Un La Pobla de Segur Sort
Un Sort Lleida
I un Lleida Barcelona en Talgo Covadonga comprat a l'oficina de Renfe de Cerdanyola amb impressió tèrmica.
Aspectes destacables del viatge, l'autocar fa el recorregut entre Balaguer i La Pobla en un temps notablement inferior queel tren, almenys abans de la renovació, però els temps de parada són molt superiors ja que els bitllets els ven el conductor únicament.
A Lleida vaig aprofitar per anar a buscar un mapa dels autobusos urbans, el vaig aconseguir a la oficina de turisme, per cert ja he localitzat l'oficina d'atenció al client de Sarbus a Lleida, al costat de l'estació d'autobusos m'ha agradat la màquina MAEXBIC situada a l'entrada que suposo haurà de servir per la targeta xip pels autobusos, si no fos perquè ara no puc anar a Lleida tant sovint com abans ja aprofitaria per formar jo mateix d'aquesta prova pilot.
No vaig veure els taxi amb origen/destinació Balguer, possiblement no se n'hagués demanat cap.
L'autobús de tornada va estar a prop de desbordar-se de demanda.
A Sort hi vaig veure algun dels autobusos a la demanda, no em feu recordar la seva destinació.
A Balaguer a la tornada el 593 es va quedar a les fosques i no va encendre els llums fins que el cap d'estació li va dir al maquinista.
En el Talgo III de tornada es va apagar l'enllumenat completament entre Vilanova i Castelldefels quedant el tren completament a les fosques, ni tan sols funcionava el d'emergència, la gent s'ho va prendre amb molta tranquilitat, de fet diria que la majoria de la gent anava més aviat adormida.
liniadelRipollés ha escrit:Ja tocava.
Explica'ns les teves sensacions i si encara persisteix l'error tarifari.
Quins bitllets vas utilitzar?
josep_serre ha escrit:Jo ahir vaig anar fins a Sort amb el servei substitutori perllongat a Sort.
Tal i com s'ha dit la major part del traçac té la via completament renovada, amb travessa monobloc, però encara sense colocar el balast a la majorpart del tram el carril sembla molt petit però desconec el seu pes per metre, hi ha un munt de travesses de formigó a Balaguer i a Tremp i de fet hi ha trams que encara no estan renovats com la sortida de Balaguer, tampoc vaig poder observar molt perquè no hi ha molts trams paral·lels carretera-tren i des de la carretera en molts d'aquests trams no és visible la via.
La Pobla sembla ser que es queda només amb dues vies, ja que la tercera via que disposava noe està connectada a la general.
Pel que fa a la possible perllongació fins a Sort crec que molts es conformarien d'entrada amb un projecte realista no de fer-lo arribar a Sort que estaria molt bé, sinó simplement de fer-lo arribar fins a La Pobla, en el lloc on estava previst inicialment que s'hi situés l'estació, això sí, sempre que fos possible després de la urbanització de la zona on abans hi havia el dipòsit de locomotores.
👍0👎0
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van