Una mica del planning inicial????
Ha estat forÇa be
0-mentre esperavem han passat dos camions carregats de via amb travessa d'ample RENFE, no s'han pogut fer fotos bones perque primer ho ha impedit una ambulacia i despres un TRAM en sentit contrari.(vies d'on? i amb direcció a on?)
1-TRAM desde GLORIES fins al Forum (per seguir fins a Sant Adria hi habia que fer transbordament per les obres crec del enllaÇ amb T5)
2-TRAM desde Forum fins a Sant adrià.
3-Autobus BD27?? fins a Estació RENFE Badalona passant per dins del Port Badaloní.
4-RENFE una 447 fins Montgat (visita al enclavament-Bar)
5-Bus B29 fins a TIANA, visita al Tramvia restaurat i ara "destroÇat" (cal dir que la rsetauració d'aquest TRAMVIA va ser mol dificultosa perque no en quedava quasi res despres de haber fet de Frankfurt a Castelldefels i a la Cruilla de la carretera de Masquefa a Sant Sadurni D'Anoia amb al de Sant LlorenÇ d'hortons lloc on va estar abandonat molt temps, per aixo fa molta llastima que despres de una acurada i costosa restauració el vehicle estigui com esta.
6-BUS TM fins estacio Montgat RENFE
7- RENFE 447 fins a la Estació de FranÇa (ara si Entrada triomfal)
8-METRO L4 fins Passeig de Gràcia amb la conseguent pasada per CORREOS.
9-METRO L2 fins paral.lel.
10- BUS 88 fins a l'interior del Port, aturada per veure MORROT pero estava fora del recinte i massa lluny, en canvi interesant vista de maniobres de vagons de potassa dels FGC amb un petit tractor UNIMOK??
11-mes BUS 88 i ruta pel port fins a la Zona Franca (ZAL) visita a les obres (viaductes de la linia 9) i futures cotxeres, vista de multitud d'avions a molt baixa alÇada aterrant al prat.
12-BUS 109 fins PlaÇa espanya
13-Refrigeri al bar Xop d'or de la avinguda paral.lel, amb una sala amb un aire acondicionat bonissim (la temperatura perfecte)
14-Visita a les restes del Funicular de 1929 i admiracio del SIMCA 1000 de 1969 que hi ha aparcat.
Crec que no em deixo res, no? intens, intens, crec que no es pot fer mes i la T10 rebentada es clar...
Ah! gracies metring pel llibre es interesantísim.
Ara no puc pujar les fotos, quan pugui les puixo.
👍0👎0