Por mi parte:
He mandado cartas a varios medios de comunicacion: el punt, el periodico, 20 minutos, l'actual. Nomes me l'han publicada a ELPUNT de barcelona.
He mandat instancia a l'ajuntament de castellar, i aixo m'han contestat...
r./Sra. Francisco Cuevas Lopez , li comuniquem que, amb data 25/01/2010 , s'ha realitzat una actuació sobre la seva sol·licitud del tràmit Queixes i suggeriments .
Actuació realitzada: Tramitat
Descripció de l'actuació realitzada:
Benvolgut Sr. Cuevas,
en resposta al seu suggeriment aquest ajuntament li comunica des del la regidoria de Mobilitat i Transport que malgrat que les vagues convocades pels treballadors del transport públic afectin al transport públic del nostre municipi, l'Ajuntament de Castellar no farà cap gestió davant la Generalitat de Catalunya per intercedir-hi.
Ni l'Ajuntament de Castellar ni la Generalitat de Catalunya podem evitar que els treballadors d'una empresa facin vaga quan vulguin. És un dret que tenim tots els treballadors, i la única cosa que pot fer la Generalitat és establir uns serveis mínims, tot i que no és segur que aquests es compleixin per part dels treballadors si es formen piquets per part dels sindicats convocants.
L'Ajuntament en canvi, si que intercedirà perquè l'empresa faci arribar la informació d'aquesta convocatòria als usuaris el mes aviat possible.
Restem a la seva disposició, agraint-li la utilització del nostre servei.
SERVEI D’ATENCIÓ CIUTADANA
AJUNTAMENT DE CASTELLAR DEL VALLÈS
i s'han quedat tan amples...
he enviat un mail a dptop, a vere si contesten o no
vaig enviar queixa al sindic, em van contestar que tot el que pogues guardar en paper que ho fes, que l'administracio te fins a 3 mesos per respondre...
👍0👎0