L'altre dia m'estava petant de riure en sentir un d'aquests tios dient que "com és que no s'ha estudiat l'opció litoral o l'opció Aragó"...victorcasta ha escrit:Ja dónen per fet que hi haurà enfonsaments? Carai, tenen més poders que Nostradamus...

Hora i data actual: 16 set. 2025, 23:41
Entrada Autor: JaMiRo! » 09 juny 2007, 20:45
L'altre dia m'estava petant de riure en sentir un d'aquests tios dient que "com és que no s'ha estudiat l'opció litoral o l'opció Aragó"...victorcasta ha escrit:Ja dónen per fet que hi haurà enfonsaments? Carai, tenen més poders que Nostradamus...
Entrada Autor: wefer » 10 juny 2007, 01:58
Entrada Autor: wefer » 10 juny 2007, 02:04
Entrada Autor: victorcasta » 10 juny 2007, 02:17
Entrada Autor: metring » 10 juny 2007, 09:11
Entrada Autor: Guigui » 10 juny 2007, 20:35
Entrada Autor: lluismomu » 11 juny 2007, 15:01
Entrada Autor: Santfeliuenc » 11 juny 2007, 20:36
Entrada Autor: Túnels del Garraf » 11 juny 2007, 22:00
Entrada Autor: metring » 11 juny 2007, 22:04
Congelar la tierra?????? Sabía que habían tenido problemas con filtraciones (por cierto, decían que los vecinos iban a recoger agua de esa, porque era muy buena, no se si será leyenda urbana), pero lo del nitrógeno... Imagina que hacen eso ahora, y se les va la mano, y nos vemos a usuarios convertidos en estatuas, y no precisamente de la Rambla...Túnels del Garraf ha escrit:Hombre, construir una línea de metro por el litoral... Lo veo un poco difícil, más que nada por las filtraciones del agua a causa del nivel freático. No estoy muy metido en el tema, pero meparece que por los años 70, cuando hicieron Barceloneta, tuvieron que congelar la tierra con nitrógeno líquido para poder excavar... Y eso que solo es un pequeño tramo de la L4... O sinó mirad Drassanes, que los andenes están a nivel de vestíbulo... A ver, no digo que sea imposible, que no lo es, pero es muy complicado, tal vez sería mejor poner un tranvía siguiendo el eje Taulat - Calvell - Icària - Doctor Aiguader - Colom, con un ramal a Barceloneta por el Pg Joan de Borbó...
Entrada Autor: Túnels del Garraf » 11 juny 2007, 22:10
Entrada Autor: Santfeliuenc » 11 juny 2007, 22:18
Entrada Autor: Guigui » 11 juny 2007, 22:21
I l'aparcament subterrani i la Ronda Litoral que passa sota el Moll de la Fusta? No tenen filtracions i, en canvi, per evitar-ne al metro, van haver de fer servir material de ciència-ficció?Túnels del Garraf ha escrit:Hombre, construir una línea de metro por el litoral... Lo veo un poco difícil, más que nada por las filtraciones del agua a causa del nivel freático. No estoy muy metido en el tema, pero meparece que por los años 70, cuando hicieron Barceloneta, tuvieron que congelar la tierra con nitrógeno líquido para poder excavar... Y eso que solo es un pequeño tramo de la L4... O sinó mirad Drassanes, que los andenes están a nivel de vestíbulo...
Entrada Autor: awe » 11 juny 2007, 22:36
Entrada Autor: wefer » 11 juny 2007, 22:39
L'aparcament subterrani en realitat no és tal, ja que de fet és el passeig el que està a sobre, i l'aparcament el que està a nivell de terra, més o menys a nivell de mar.Guigui ha escrit: I l'aparcament subterrani i la Ronda Litoral que passa sota el Moll de la Fusta? No tenen filtracions i, en canvi, per evitar-ne al metro, van haver de fer servir material de ciència-ficció?
Entrada Autor: Guigui » 11 juny 2007, 22:55
I jo també en porto els mateixos. I coincideixo plenament amb les observacions fetes. Passa que, quan hi ha ganes, no hi ha dificultats tècniques, costos excessius ni baixes rendibilitats insuperables. Si no, mireu totes les LAVs i autovies amb les quals pensen segellar Espanya en els propers anys. En canvi, quan no n'hi ha, diuen que no es pot fer, que tot és massa car, massa complicat i no hi ha prou demanda. Ah, fer l'ETF costa una milionada, però per desdoblar la C-25 no ens estem de res? I tot plegat perquè uns vius puguin anar de Girona a Lleida sense pagar un duro de peatge? Aleshores, en què quedem?awe ha escrit:Doncs jo coincideixo plenament amb vosaltres amb un parell de coses. Guigui, no sé quants hiverns portes vistos. Jo en porto 32, tot i que a vegades ningú no ho diria però això ja és un altre tema.
Entrada Autor: Santfeliuenc » 11 juny 2007, 22:55
Entrada Autor: Guigui » 11 juny 2007, 23:13
Entrada Autor: wefer » 11 juny 2007, 23:55
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025