Pàgina 7 de 62
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 18:13
				Autor: metring
				Què fort que em semblaria que entrès la SNCF aquí!!!!!!! Igual, aquests indicarien si els trens són simples o dobles, com es fa a França  

 
			 
			
					
				Poc amistós
				Publicat: 22 gen. 2010, 18:14
				Autor: Guigui
				No sona a declaració gaire amistosa, tractant-se de dos encara monopolistes estatals...
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 18:23
				Autor: Lluita1714
				malgrat que siguin monopolistes, la SNCF és una companyia que té un serveis magnífics, envejables des de Barcelona i pot ser positiu per als usuaris tenir aquesta companyia gestionant els trens. Amés, a la Generalitat li pot venir bé per guanyar terreny, ja que dividint els controls de Madrid i treient la "llesca" que és Renfe, es pot "desgastar" Adif i guanyar terreny en la gestió d'infraestructures.
			 
			
					
				Trencament
				Publicat: 22 gen. 2010, 18:29
				Autor: Guigui
				Adif no, però per primera vegada podria trencar-se part de la santíssima trinitat que és Renfomentadif.
Si la SNCF acaba gestionant rodalia, que almenys no importin de França la brutal quantitat de vagues que hi han de suportar...
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 18:59
				Autor: Nozomi
				Hombre, a simple vista parece muy guay y tal pero... ¿y el material? ¿compraría la SNCF trenes en ancho ibérico? ¿los alquilaría a Renfe? ¿Para ese momento ya se habría planteado la migración de toda la red a UIC?
Me parece muy complicado tot plegat
			 
			
					
				Cessió de material
				Publicat: 22 gen. 2010, 19:01
				Autor: Guigui
				L'acord de traspàs contempla la possibilitat que Renfe cedeixi tot el seu material que actualment té al nucli de rodalia de Barcelona.
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 19:06
				Autor: BCN2008
				Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 19:09
				Autor: Lluita1714
				BCN2008 ha escrit:Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?
Demanar, no exigir. I si com diu un company, es trenca la "santa trinitat", serà més fàcil, ja que tindrien dues institucions al darrera, la Generalitat i la SNCF.
 
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 19:58
				Autor: liniadelRipollés
				
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 19:59
				Autor: liniadelRipollés
				
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 20:10
				Autor: automotorserie 436
				Lluita1714 ha escrit:BCN2008 ha escrit:Sense dubte és una opció a tenir en compte quan la generalitat hagi de decidir l'operadora a finals de l'any. Seguiria habent-hi un problema, el del penós estat de les infraestructures. Podria la SNCF exigir una millora a ADIF, si definitivament la Generalitat escollis l'operadora francesa?
Demanar, no exigir. I si com diu un company, es trenca la "santa trinitat", serà més fàcil, ja que tindrien dues institucions al darrera, la Generalitat i la SNCF.
 
Y de nuevo otra santisima trinidad...
 
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 20:48
				Autor: Lluita1714
				automotorserie 436 ha escrit:Y de nuevo otra santisima trinidad...
Però seran més independents ja que no tenen res a veure, un es francès i vetllarà pels seus interessos, altres dos (adif-foment) pels interessos de l'estat i la generalitat haurà dividit a Renfe. "Divide y vencerás"
 
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 22 gen. 2010, 21:06
				Autor: liniadelRipollés
				
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 23 gen. 2010, 20:55
				Autor: cristian26
				Pitjor que la Renfe no és possible de fer, i a més, pot ser molt interessant tenir la SNCF treballant a Barcelona, així que, pour être bien, bougeons mieux !
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 23 gen. 2010, 23:43
				Autor: suiza1957
				Seria una estupenda noticia que la SNCF  se hiciera cargo de Rodalias. Seguro que funcionaria mucho mejor.El problema seria con que trenes efectuaria el servicio. Si con los de aqui, o traeria sus porpios trenes. La verdad que para algunas lienas como la Pobla o la de Puigcerda, tiene trenes mucho mas adapatados, que los de Renfe. Sobretodo nos haria un gran favor  quitando las 447 y poniendo unidades como las que hacen el trayecto Toulouse- La Tour de Carol.
Ya vermos, pero es cuestion de tiempo, que Renfe desaparezca de Catalunya.
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 24 gen. 2010, 00:20
				Autor: Lluita1714
				suiza1957 ha escrit:Seria una estupenda noticia que la SNCF  se hiciera cargo de Rodalias. Seguro que funcionaria mucho mejor.El problema seria con que trenes efectuaria el servicio. Si con los de aqui, o traeria sus porpios trenes. La verdad que para algunas lienas como la Pobla o la de Puigcerda, tiene trenes mucho mas adapatados, que los de Renfe. Sobretodo nos haria un gran favor  quitando las 447 y poniendo unidades como las que hacen el trayecto Toulouse- La Tour de Carol.
Ya vermos, pero es cuestion de tiempo, que Renfe desaparezca de Catalunya.
No pot portar els seus trens, company, allà hi ha ample de via internacional i aquí Ibèric. El que farà, com s'ha dit anteriorment en aquest fil, és que Renfe li deixi els seus trens per conveni fins que s'encarreguin de nous, segurament propietat de la Generalitat per que els gestioni qui ella decideixi. Però la Generalitat està venuda a al govern central i farà el que li dictin... Renfe. I no creieu que la cosa pot canviar després de les eleccions, perquè els partits que poden arribar a fer el que Catalunya vol, encara són minories.
 
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 24 gen. 2010, 16:12
				Autor: buertu
				Pues yo no veo tan bien eso de que la sncf se hiciera cargo de la gestion de las cercanias. 
En lineas como la que comentas, con trenes nuevos y tal quizas iria bien (trenes que no sirven, como ya se ha comentado). 
Pero esas no son redes de cercanias. En la linea D de Paris, guardando las distancias, lo han hecho tan bien como la renfe en Barcelona.
De todas maneras, creo que poco a poco el servicio de la renfe irá mejorando (ya lo ha hecho bastante ultimamente).
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 27 gen. 2010, 08:50
				Autor: rogermelcior
				Bon dia,
Avui cap a les 8.15 a l'estació de Badalona ha pogut veure al Conseller Nadal i al director de Rodalia Miguel Ángel Remacha.
Ambdós estaven mirant com passaven els trens, avui casualment en doble.
Ningú els coneixia gaire que diguem!
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 28 gen. 2010, 15:42
				Autor: Alex_C4
				Redacto textualment el LED de dins el tren on estic
PROPERA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA AMB: R7 PROXIMA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA: R7
			 
			
					
				Re: Seguiment del traspàs de Rodalies
				Publicat: 28 gen. 2010, 17:44
				Autor: Mako448
				Alex_C4 ha escrit:Redacto textualment el LED de dins el tren on estic
PROPERA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA AMB: R7 PROXIMA PARADA: MARTORELL CORRESPONDENCIA: R7
I correspondencia amb FGC res de res? 
