Pàgina 7 de 17
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 07 set. 2022, 17:40
Autor: wefer
Sí que és veritat que aquest problema ha sigut present des que els trens van equipar l'AA, però la falta de manteniment és possible que ara les faci més freqüents.
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 08 set. 2022, 21:37
Autor: metring
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 14 des. 2022, 14:53
Autor: 122-042-132
Sembla que hi ha problemes de gàlib en els nous trens de les sèries 7000 i 8000, i això està allargant la seva posada en marxa. Cal fer petits ajustos en alguns túnels i estacions. Sembla que son els estreps. Potser caldrà canvia'ls. Això és desprèn d'una noticia apareguda el 12 de desembre a El Periòdico. No faig comentàris, doncs serien força gruixuts. Una, perdoneu, cagada monumental, Salut!
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 14 des. 2022, 19:46
Autor: ferroviario_catalan
Para 2024…



increíble! Donde se puede leer la noticia que comentas? La he estado buscando pero ni rastro…
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 14 des. 2022, 20:33
Autor: metring
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 14 des. 2022, 21:36
Autor: davida
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 15 des. 2022, 09:18
Autor: bigcoaster
Mira, així s'allarga una mica més la vida dels 3000-4000, que encara podien durar uns anyets més.
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 15 des. 2022, 21:44
Autor: ferroviario_catalan
Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 16 des. 2022, 18:10
Autor: Miquel
ferroviario_catalan ha escrit: ↑15 des. 2022, 21:44
Si los estribos son el problema, siempre pueden hacer estribos más estrechos (ahora que solo hay 4 fabricados al completo) y no modificar túneles y andenes… me parece que hay algo más que eso.
Me han comentado que, el ATP da muchos problemas, igual ni han empezado a probar el ATO… y si están en este punto aún, imaginar la de pruebas que quedan…
Total, lo de los estribos me parece un mal menor, usado como gran excusa.
Es que no són només els estreps, si no que el tren ha rascat amb diferents elements de la infraestructura, per això cal anant fent modificacions per a que no n'hi hagi (i de fet, se n'han fet).
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 13 feb. 2023, 22:28
Autor: xergi
Sabeu com va aquest tema?
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 13 feb. 2023, 23:39
Autor: M1171-M1172-M1169...
Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 24 feb. 2023, 16:52
Autor: xergi
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 24 feb. 2023, 18:44
Autor: Sèrie EV-E801
Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.
Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 24 feb. 2023, 22:37
Autor: 122-042-132
M1171-M1172-M1169... ha escrit: ↑13 feb. 2023, 23:39
Es deuen haver oblidat que la part ex-GMB té un gàlib més petit que la resta de la xarxa, i potser és per això. Lo dels 8000 no s'entén, però jo també m'apunto per veure els 100 un altre cop.
Sandy
Quan és va procedir a la connexió de les línies III i IIIb, i calia fer passar els 1100, per la nova línia 3, és va produir una important intervenció en túnels i andanes de l'antic Gran Metro, per adaptar el gàlib als standars de les línies d'ample UIC. Estem parlant al voltant de l'any 1982. Salut!
Re: Nous trens per substituïr 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 25 feb. 2023, 11:04
Autor: Miquel
Sèrie EV-E801 ha escrit: ↑24 feb. 2023, 18:44
Bona tarda,
A la notícia, no hi diu res amb referència als problemes de gàlib. Ja s'han resolt? Si els volen posar en servei en poques setmanes (aka abans de les eleccions) vol dir que totes les actuacions ja s'han fet.
Per cert, els infinitius no porten dièresi, així que si algun administrador pogués treure-la del títol faria un favor al català.
Moltes gràcies
Aviam, jo segons tinc entès només calia ajustar elements que amb els anys, aprofitant el gàlib de 3000 i 5000, s'havien posat dins el recorregut. Ara pel que sembla ja fan formacions a motoristes, així que suposo que aviat els veurem ja de dia fent marxes en blanc!
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 25 feb. 2023, 16:04
Autor: Sèrie EV-E801
Gràcies!
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 27 feb. 2023, 21:31
Autor: ferroviario_catalan
Pues ya mismito están los 7000 en marcha!!!!!
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 01 març 2023, 22:43
Autor: xergi
TMB retira cables dels túnels perquè els nous combois passen fregant les parets.
https://www.totbarcelona.cat/mobilitat/ ... ts-320332/
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 03 març 2023, 17:25
Autor: metring
Re: Nous trens per substituir 3000 i 4000 metro: sèries 7000 i 8000
Publicat: 04 març 2023, 10:12
Autor: ferroviario_catalan
9ª unidad entregada? Bueno, 8 seguro, no tengo constancia que la primera siga en Francia o ya esté aquí, de todos modos, no sé dónde acumularán tantas unidades. Han habido como 6 fechas de puesta en servicio. La última, era este lunes día 6, pero por agenda política se ha aplazado…