Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7319
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Incidències a ferrocarrils fora de Catalunya

Entrada Autor: wefer » 06 set. 2025, 09:25

Doncs encara més estrany aquest accident. Perquè això significa que s'ha d'haver trencat el cable i, a més, no han d'haver actuat els frens d'emergència.
És a dir, són dos sistemes de seguretat que han d'haver fallat a la vegada.

O és molt mala sort, o és molt mal manteniment



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2253

Entrada Autor: albert28 » 06 set. 2025, 23:54




jgomezs
N7
N7
Entrades: 346

Entrada Autor: jgomezs » 07 set. 2025, 12:21

albert28 ha escrit: 06 set. 2025, 23:54 Primer informe



Enllaç al PDF https://portugalferroviario.net/wp-cont ... hp?id=4353
No entanto, e independentemente disso, as evidências indicam que o freio pneumático e também o freio manual foram rapidamente aplicados pelo guarda-freio da cabina n.º 1, mas que na configuração existente os freios não têm a capacidade suficiente para imobilizar as cabinas em movimento sem estas terem as suas massas em vazio mutuamente equilibradas através do cabo de ligação. Desta forma, não constitui um sistema redundante à falha dessa ligação.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3395
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » 10 set. 2025, 09:58

Enllaç a la publicació de la Nota Informativa del Gabinete de Prevenção e Investegação de Acidentes com Aeronaves e de Acidentes Ferroviçarios

https://www.gpiaaf.gov.pt/detalhe-noticias?uri=1665

PDF en portuguès

PDF en anglès

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Ferrocarril en general”