Pàgina 8 de 11
					
				
				Publicat: 11 maig 2007, 16:17
				Autor: Vox
				
			 
			
					
				
				Publicat: 11 maig 2007, 17:42
				Autor: UT596001
				
Aviam si encara seran capaços de numerar-los com a L88  

 
			 
			
					
				
				Publicat: 11 maig 2007, 19:29
				Autor: Trenscat
				davida ha escrit:Curiositat la estació de Martorell Centrela es troba a la zona 2b, com Martorell-Vila (terme municipal de Castellbisbal) y no a la zona 3b com l'estació de Renfe, amb la que te correspondencia, ni Martorell Enllaç
Mapa de zones de FGC y les linies S33, S8 i S4 s'han unificat amb una linia de color blau fosc
 
Això de la línia de color blau fosc per a la S33, S8 i S4 ja fa temps que està així, tot i que potser al mapa de FGC en concret no, crec que era al mapa d'ATM  
 
I sobre els trens llançadora, jo crec que no seran tals sinó que seran més serveis L8 i prou.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 11 maig 2007, 19:54
				Autor: UT596001
				Trenscat ha escrit:I sobre els trens llançadora, jo crec que no seran tals sinó que seran més serveis L8 i prou.
Això impediria que els R5 i R6 fossin semidirectes... jo crec que els trens aquests llançadora aniran de buit fins a l'Hospitalet i allà faran mitja volta.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 11 maig 2007, 23:06
				Autor: trainman
				L88 es también la línea Viladecans-Sant Climent de Llobregat de Mohn
UT596001 ha escrit:
Aviam si encara seran capaços de numerar-los com a L88  

 
 
			 
			
					
				
				Publicat: 12 maig 2007, 12:12
				Autor: Izo
				Ecomobisostrans ha escrit:Sants-Estació/Barcelona-Sants-> Barcelona-Països Catalans
Jo l'anomenaria Estació de Sants. I Sagrera-TGV l'anomenaria Estació de la Sagrera.
Diagonal/Provença->Rosselló
Aquesta ja la vaig dir fa temps i molts van dir que a la gent li costaria acceptar un canvi tant 'radical' de nom.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 12 maig 2007, 16:11
				Autor: metrobaix
				ALgu coneix ja els nous horaris de la L-A?¿
Creieu que hi hauran canvis sustancials? Sobretot pel que fa amb els enllaços a Martorell Central?
Quants minuts sumarem més al trajecte infernal cap a BCN?
Vagi be!
			 
			
					
				Adolf!
				Publicat: 12 maig 2007, 17:14
				Autor: JaMiRo!
				Adolf, has vist que diuen a la nota de premsa?
A més, es reforçarà la senyalització per guiar els visitants i s’emetran bitllets específics.
 
 
			 
			
					
				
				Publicat: 12 maig 2007, 17:15
				Autor: javi82
				metrobaix ha escrit:ALgu coneix ja els nous horaris de la L-A?¿
Creieu que hi hauran canvis sustancials? Sobretot pel que fa amb els enllaços a Martorell Central?
Quants minuts sumarem més al trajecte infernal cap a BCN?
Vagi be!
Estan ja a la web d'FGC, surten al buscador interactiu però encara no hi apareixen al fulletó en PDF.
Han actualitzat també els termòmetes, surt ja com a Europa | Fira, a Martorell-Central li han posat la icona del bus urbà de Martorell, i han creat un nou símbol de bus daurat per a senyalitzar el servei de bus directe entre l'estació de Sant Boi i l'aeroport. En canvi, desprès d'un any a Gornal segueix sense fer-se el canvi de la línia 1 per la 10 de rodalies.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 13 maig 2007, 17:50
				Autor: wefer
				http://www.elperiodico.cat/
--------------------------------------
Entra en servei la nova estació Europa / Fira a l'Hospitalet dels Ferrocarrils
EFE
BARCELONA
La Generalitat ha posat avui en servei la nova estació d'Europa / Fira de la línia Llobregat-Anoia de Ferrocarrils de la Generalitat, que dóna servei al voltant de la nova plaça d'Europa, a l'Hospitalet de Llobregat. La nova estació connecta els dos recintes de Fira de Barcelona a Montjuïc i a Gran Via en només sis minuts i facilita l'accés directe al recinte firal de la Gran Via, segons ha informat el Departament d'Obres Públiques de la Generalitat, responsable d'aquesta infraestructura.
Està previst que la nova estació registri una afluència mitjana de 500.000 usuaris a l'any i en el futur es convertirà en un important intercanviador ferroviari, amb la connexió amb la L9 del Metro, en una actuació que ha suposat una inversió de 19,3 milions d'euros.
La nova parada està situada entre les d'Ildefons Cerdà i Gornal i té una freqüència mitjana de pas d'un tren cada cinc minuts en hores punta, que suposarà el pas de 12 trens per hora i sentit.
La resta del dia, a partir de les 8.30 hores, es preveu una circulació de 10 trens per hora i sentit, que es reforçarà quan coincideixi amb la celebració de congressos a Fira de Barcelona, com el de Construmat, que comença demà, dilluns.
 
			 
			
					
				Re: Adolf!
				Publicat: 13 maig 2007, 22:19
				Autor: UT596001
				JaMiRo! ha escrit:Adolf, has vist que diuen a la nota de premsa?
A més, es reforçarà la senyalització per guiar els visitants i s’emetran bitllets específics.
 
 
Aquests bitllets específics és en realitat un bitllet d'anar i tornar per anar al Construmat a un preu de 2 euros... les MAE's ja el tenen programat però no el deixen vendre de moment.
 
			 
			
					
				
				Publicat: 14 maig 2007, 00:35
				Autor: Túnels del Garraf
				Axò és per timar als executius que vagin al Construmat i que en sa vida hagin agafat el trasport públic, però que com ara estan donant tanta publicitat hi aniran, perquè amb una T-10 d'una zona surt bastant més baratet anar-hi... (bueno, només són 70 cent., a aquesta gent no li falten diners tampoc...
			 
			
					
				La mentalitat del construmataire
				Publicat: 14 maig 2007, 10:37
				Autor: Guigui
				Total, si se'ls convenç de que és més ràpid i barat que el taxi, ja en tindran prou. Només compta això: temps i calers.
			 
			
					
				
				Publicat: 15 maig 2007, 16:42
				Autor: Danzig
				
			 
			
					
				
				Publicat: 15 maig 2007, 17:09
				Autor: Guigui
				Bones fotos, Danzig. Comparant amb la sèrie que has fet de Sants, almenys visualment, queda molt més bé aquesta estació. Ara bé: la seqüència tan seguida del nom Europa | Fira es presta a confusions amb una possible denominació "Fira Europa". Em recorda aquells jocs de paraules que fèiem quan érem petits: broncabroncabronca...
Per cert, aquesta estació ha anat a càrrec de Gisa? Perquè no té ni punt de comparació amb el nyap que han quedat fets els vestíbuls costat mar de Liceu amb motiu de la instal·lació dels ascensors.
			 
			
					
				
				Publicat: 15 maig 2007, 17:15
				Autor: Platanito
				$ Europa | Fira
-bash: Europa: command not found
-bash: Fira: command not found
			 
			
					
				
				Publicat: 15 maig 2007, 17:32
				Autor: Danzig
				No senyor, no és una pipe  
 
¡No lo intenten en sus Unix!
 
			 
			
					
				
				Publicat: 15 maig 2007, 18:12
				Autor: Platanito
				C:\>Europa | Fira
"Europa" no se reconoce como un comando interno o externo,
programa o archivo por lotes ejecutable.
			 
			
					
				
				Publicat: 15 maig 2007, 18:51
				Autor: entfe001
				
			 
			
					
				
				Publicat: 17 maig 2007, 09:54
				Autor: Ecomobisostrans
				UT596001 ha escrit:Trenscat ha escrit:I sobre els trens llançadora, jo crec que no seran tals sinó que seran més serveis L8 i prou.
Això impediria que els R5 i R6 fossin semidirectes... jo crec que els trens aquests llançadora aniran de buit fins a l'Hospitalet i allà faran mitja volta.
 
Exactament. Ahir vaig anar amb un tren d'aquests d'Europa-Fira a L'Hospitalet i es va ficar per la via 3.
Sobre l'estació: Molt maca, excepte la senyalització. Quina senyalització mes lletja, jo no se qui ha dit que s'assembla a la de TMB, per que s'hi assemblen com un ou i una castanya. A mes sobre aquests miralls que refelcteixen la llum a vegades des del tren es veu malament. Lo que tindrien que fer es treure les lletres dels miralls i posar una senyalitzacio com la de TMB (o si prefereixen la classica de FGC, però millor la de TMB amb termometres i tot) més amunt, on comença la paret de rajoles.
I una altra cosa: No acabo d'entendre per que cony serveixen aquells voladissos tant lletjos que han posat a l'exterior de l'estació.