http://www.emt-amb.com/links/img/07-09- ... BLANCA.jpg
http://www.emt-amb.com/links/img/07-09- ... BLANCA.jpg
Hora i data actual: 16 juny 2026, 07:16
Entrada Autor: mikado » 27 set. 2007, 20:08
Entrada Autor: Guigui » 27 set. 2007, 22:30
Torna't a llegir amb deteniment el meu missatge i veuràs com no titllo de fanàtica la teva opinió sinó la manera com l'expresses, emprant termes injuriosos per la celebració d'activitats ciutadanes.Ecomobisostrans ha escrit:Ara be, tractar la meva opinió de fanatisme es com tractar de fanatics el qui estan en contra del soterrament d'unes vies, del discurs polític de X o Y o de la manera d'actuar de la Magdalena Àlvarez, per posar uns exemples, llavors la majoria o almenys una bona part dels usuaris habituals d'aquest fòrum seriem fanàtics.

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 28 set. 2007, 09:26
Les obres del ferrocarril son necessàries, i els actes que jo critico no.Trytasa Baldaquino ha escrit:Per cert, una pregunta: des de fa uns dies, han tallat el carrer Riera Blanca pel tram final de les obres de l'AVE, i s'han de desviar (crec) els busos L'H1 i L'H2. Segons el teu retorçat ordre de preferència, el (...) ferrocarril ha fet desviar els autobusos??? ja que també es un mitjà de transport...
Entrada Autor: wefer » 28 set. 2007, 09:45
Has d'entendre que les festes o manifestacions no són necessàries per tu... però sí ho són per molta altra gent.Ecomobisostrans ha escrit:Les obres del ferrocarril son necessàries, i els actes que jo critico no.

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » 28 set. 2007, 11:36
Entrada Autor: JaMiRo! » 28 set. 2007, 16:46
L'has clavada...Fran-Ikarus ha escrit:Va haver-hi vida abans de que existissin les línies d'autobusos. De fet, hi ha vida allà a fora. Surt i descobreix-la, abans de que sigui massa tard...
Entrada Autor: Busman » 30 set. 2007, 17:24

Entrada Autor: Guigui » 30 set. 2007, 17:50
Sí senyor! Fantàstica manera de dir, en altres paraules i amb noves idees, el que vaig expressar a la meva "carta oberta".Busman ha escrit:Caram, caram, Ecomobisostrans. Pel que veig, la meva opinió respecte del teu odi envers la Humanitat no eren tan singulars com volíes fer entendre al fòrum de Melodysoft. No anem a extendre'ns en una discussió que no porta enlloc però crec que ja has pogut comprovar que tractar de diferenciar allò que és objectivament bo (o "necessari" com dius tú) per tothom es força difícil i que, per tant, tota afirmació feta en aquest sentit és temerària i tendeix quasi-segurament al terreny dels raonaments falaços.
Les cavalcades de reis, els cercaviles, les fires, les manifestacions... hom pot qüestionar la seva utilitat (no seré pas jo, en tot cas), però el que tú ni ningú pot qüestionar és la capacitat que tenen aquests esdeveniments per distreure la gent o agermanar-la en algun sentit. Si prioritzem altres temes d'anomenada utilitat sobre aquests esdeveniments relativament esporàdics estarem dient a les persones que l'únic per al que viuen és per a treballar i fer funcionar a una societat que, al seu torn, només existeix per a fer-se funcionar a sí mateixa, redundant en un sistema de vida absurd. I més si la prioritat és un tema tan trivial en aquests termes com és que el 41 no hagi de desplaçar 200 metres una parada. Per això opino que tú odies a la Humanitat. I que els teus posicionaments poc tenen a veure amb el desnvolupament de la societat, el civisme i la sostenibilitat. Perquè sostenibilitat vol dir que sostenim el medi-ambient a través d'un equilibri amb el que sostenim també l'economia. I res del que tu proposes i propugnes és econòmicament sostenible.
Tot això, per cert, assoleix uns caires kafkians quan advertim que tú ni tan sols fas servir el transport públic per necessitat, sinò que la majoria de les vegades el fas servir perquè és la teva forma de divertir-te, amb la qual cosa, algú suficientment cínic podria fer un raonament forçat com aquests que tú fas i sentenciar que, en realitat, el que et molesta és que la diversió d'altres persones espatlli momentàniament la teva diversió, aportant força a la tesi de que odies a la Humanitat.
Entrada Autor: JaMiRo! » 30 set. 2007, 23:31
Busman ha escrit:Caram, caram, Ecomobisostrans. Pel que veig, la meva opinió respecte del teu odi envers la Humanitat no eren tan singulars com volíes fer entendre al fòrum de Melodysoft. No anem a extendre'ns en una discussió que no porta enlloc però crec que ja has pogut comprovar que tractar de diferenciar allò que és objectivament bo (o "necessari" com dius tú) per tothom es força difícil i que, per tant, tota afirmació feta en aquest sentit és temerària i tendeix quasi-segurament al terreny dels raonaments falaços.
Les cavalcades de reis, els cercaviles, les fires, les manifestacions... hom pot qüestionar la seva utilitat (no seré pas jo, en tot cas), però el que tú ni ningú pot qüestionar és la capacitat que tenen aquests esdeveniments per distreure la gent o agermanar-la en algun sentit. Si prioritzem altres temes d'anomenada utilitat sobre aquests esdeveniments relativament esporàdics estarem dient a les persones que l'únic per al que viuen és per a treballar i fer funcionar a una societat que, al seu torn, només existeix per a fer-se funcionar a sí mateixa, redundant en un sistema de vida absurd. I més si la prioritat és un tema tan trivial en aquests termes com és que el 41 no hagi de desplaçar 200 metres una parada. Per això opino que tú odies a la Humanitat. I que els teus posicionaments poc tenen a veure amb el desnvolupament de la societat, el civisme i la sostenibilitat. Perquè sostenibilitat vol dir que sostenim el medi-ambient a través d'un equilibri amb el que sostenim també l'economia. I res del que tu proposes i propugnes és econòmicament sostenible.
Tot això, per cert, assoleix uns caires kafkians quan advertim que tú ni tan sols fas servir el transport públic per necessitat, sinò que la majoria de les vegades el fas servir perquè és la teva forma de divertir-te, amb la qual cosa, algú suficientment cínic podria fer un raonament forçat com aquests que tú fas i sentenciar que, en realitat, el que et molesta és que la diversió d'altres persones espatlli momentàniament la teva diversió, aportant força a la tesi de que odies a la Humanitat.
Entrada Autor: Busman » 01 oct. 2007, 09:17

Entrada Autor: wefer » 01 oct. 2007, 10:17
Entrada Autor: Busman » 01 oct. 2007, 10:21

Entrada Autor: JaMiRo! » 02 oct. 2007, 19:09
Ja vaig proposar en el seu dia que aquest fil hauria d'ésser moderat convenientment, perquè criticar esdeveniments culturals, esportius, etc. pel simple fet que desvien línies de bus és mostra de gran cinisme.wefer ha escrit:Interessants reflexions metafísiques.
Però tornem al tema del transport que és del que parlem per aquí, ok?

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 04 oct. 2007, 18:46
EMT ha escrit:El día 7 de Octubre, de 09:45 a 11:30 horas aproximadamente, debido a la celebración de la XXVII Cursa Popular Ciutat de Cornellà en Cornellà de Llobregat, las líneas L52, L74, L75, L82 y L85, tendrán afectados sus recorridos, básicamente en el tramo de la calle Rubió i Ors.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 04 oct. 2007, 18:58
Entrada Autor: Busman » 05 oct. 2007, 14:56

Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026