Bromes a banda, l'estretor dels carrers tambĂ© condiciona el pas dels busos del cantĂł de l'Hospitalet. Els busos de CornellĂ i Collblanc van bastant directes, tot i que a l'arribar i marxar de Pubilla Cases respectivament van a fer un tomb a la segĂĽent rotonda. En general el servei estĂ bĂ©, tot i que diria que ahir a la tarda a les set nomès hi havia dos vehicles a la B3 (Pubilla Cases-Can Boixeres) i nomès un a les nou. O això o han començat a fer descansos d'un mĂnim de 10 minuts al final de trajecte, a Pubilla Cases. Una altra cosa que he observat Ă©s que els vells busos TMB que fa servir Sarbus per donar el servei gairebĂ© no poden pujar la rampa entre Just Oliveres i Can Boixeres si l'autobĂşs va ple, el que no tĂ© soluciĂł si en comptes d'ampliar la freqüència la redueixen. El gir a l'esquerra entre Can Boixeres i Sant Ildefons no permetria l'Ăşs de vehicles articulats com els que es fan servir a la B1 (Collblanc).
Propers talls del metro
Re: Propers talls del metro
I jo agraïria que abans d'escriure un nou missatge et baixis un diccionari, o em deixaré el sou del mes en col·liris.
Bromes a banda, l'estretor dels carrers tambĂ© condiciona el pas dels busos del cantĂł de l'Hospitalet. Els busos de CornellĂ i Collblanc van bastant directes, tot i que a l'arribar i marxar de Pubilla Cases respectivament van a fer un tomb a la segĂĽent rotonda. En general el servei estĂ bĂ©, tot i que diria que ahir a la tarda a les set nomès hi havia dos vehicles a la B3 (Pubilla Cases-Can Boixeres) i nomès un a les nou. O això o han començat a fer descansos d'un mĂnim de 10 minuts al final de trajecte, a Pubilla Cases. Una altra cosa que he observat Ă©s que els vells busos TMB que fa servir Sarbus per donar el servei gairebĂ© no poden pujar la rampa entre Just Oliveres i Can Boixeres si l'autobĂşs va ple, el que no tĂ© soluciĂł si en comptes d'ampliar la freqüència la redueixen. El gir a l'esquerra entre Can Boixeres i Sant Ildefons no permetria l'Ăşs de vehicles articulats com els que es fan servir a la B1 (Collblanc).
Bromes a banda, l'estretor dels carrers tambĂ© condiciona el pas dels busos del cantĂł de l'Hospitalet. Els busos de CornellĂ i Collblanc van bastant directes, tot i que a l'arribar i marxar de Pubilla Cases respectivament van a fer un tomb a la segĂĽent rotonda. En general el servei estĂ bĂ©, tot i que diria que ahir a la tarda a les set nomès hi havia dos vehicles a la B3 (Pubilla Cases-Can Boixeres) i nomès un a les nou. O això o han començat a fer descansos d'un mĂnim de 10 minuts al final de trajecte, a Pubilla Cases. Una altra cosa que he observat Ă©s que els vells busos TMB que fa servir Sarbus per donar el servei gairebĂ© no poden pujar la rampa entre Just Oliveres i Can Boixeres si l'autobĂşs va ple, el que no tĂ© soluciĂł si en comptes d'ampliar la freqüència la redueixen. El gir a l'esquerra entre Can Boixeres i Sant Ildefons no permetria l'Ăşs de vehicles articulats com els que es fan servir a la B1 (Collblanc).
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: Propers talls del metro
Si, tens raó, això és la calor, que ens afecta, tinc el cap, que sembla una esponja de l'Aigua que deixa anar. 
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
Si un dia d'aquets us aborriu a casa, heu d'anar a provar el servei de bus de la L11, sobretot direcciĂł Can CuiĂ s.
Qui vol una muntanya russa al Tibidabo, tenint un bus per Ciutat Meridiana donant voltes, pujant i baixant carrers, amb infinitats de bandes rugosses a la calçada, 50000 corves, i que només fa 3 parades, i al arrivar a Can Cuià s, no cal ni que baixis del bus per tornar
.
Per cert, a Trinitat Nova, ja han instal·lat el detector d'intrusos a la via, i sembla que funcionava.
Qui vol una muntanya russa al Tibidabo, tenint un bus per Ciutat Meridiana donant voltes, pujant i baixant carrers, amb infinitats de bandes rugosses a la calçada, 50000 corves, i que només fa 3 parades, i al arrivar a Can Cuià s, no cal ni que baixis del bus per tornar
Per cert, a Trinitat Nova, ja han instal·lat el detector d'intrusos a la via, i sembla que funcionava.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
Si funciona si algú es tira no ho se, pero les maquinetes posades a la paret, tenien un led verd encès, pel que suposo que estarà "mirant" per si les mosques.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
Hola!Miquel ha escrit:Si un dia d'aquets us aborriu a casa, heu d'anar a provar el servei de bus de la L11, sobretot direcciĂł Can CuiĂ s.
Qui vol una muntanya russa al Tibidabo, tenint un bus per Ciutat Meridiana donant voltes, pujant i baixant carrers, amb infinitats de bandes rugosses a la calçada, 50000 corves, i que només fa 3 parades, i al arrivar a Can Cuià s, no cal ni que baixis del bus per tornar![]()
.
La veritat és que tot això és un caos, hi ha una parada intermèdia a Ciutat Meridiana què no saps si va a dalt (a Can Cuià s) o a baix (Torre Baró) i has d' anar preguntant....A més tal i com dius està ple de bandes rugosses i no pot anar rà pid.
A més, hi han conductors que s' equivoquen i fan la parada a on hi ha el cartell d' informació per saber on es la parada (per les fletxes verdes) i paren també a on és la parada.
Sigui com sigui a veure si obren ja el 7 de setembre la L11 que això és un calvari!
Salutacions!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Re: Propers talls del metro
Jo el que animaria es als usuari d'Horta a baixar i Maragall i "segrestar" tots el busos susbtitutoris perque fagin parada a la cantonada de Passeig Maragall amb Avinguda Borbo.
Sera questio de no deixar passar un autobus sino para.
Ja que tenim una "cap pensants" amb un coeficient mental tan baix.
Quin es el cost de que el bus susbtitutori pari a Maragall. 0€. Beneficis pels passatger molts. 10 minuts menys de trajecte.
Sort que visc a Virrei Amat que sino em dedicaria a diaria "segrestar" autobusos. O paren a Maragall o no pasen. Igual a algun cap pensant li passa pel cap posar la parada.
Sera questio de no deixar passar un autobus sino para.
Ja que tenim una "cap pensants" amb un coeficient mental tan baix.
Quin es el cost de que el bus susbtitutori pari a Maragall. 0€. Beneficis pels passatger molts. 10 minuts menys de trajecte.
Sort que visc a Virrei Amat que sino em dedicaria a diaria "segrestar" autobusos. O paren a Maragall o no pasen. Igual a algun cap pensant li passa pel cap posar la parada.
Re: Propers talls del metro
Algú ha vist córrer trens en proves a la L11, dic jo que tot això ho haurà n de provar??
Per lo de la L5, jo ha dit mil i un cops, que es baixi a Maragall i agafar el 45, de busos especials a L5, n'he vist 3.
Per lo de la L5, jo ha dit mil i un cops, que es baixi a Maragall i agafar el 45, de busos especials a L5, n'he vist 3.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
Hola!Miquel ha escrit:Algú ha vist córrer trens en proves a la L11, dic jo que tot això ho haurà n de provar??
Per lo de la L5, jo ha dit mil i un cops, que es baixi a Maragall i agafar el 45, de busos especials a L5, n'he vist 3.
Si Miquel, des de dilluns veig els trens que fan proves, fan el mateix com si estigués la L11 en servei però sense admetre passatgers.
Aquesta nit sobre les 23.50 hi havia un 500 estacionat a Trinitat Nova i he vist que li han tret una tapa blanca grossa que hi ha a la part del passatge (on surt la placa amb el nº del tren) que sembla haver vist els magnetotèrmics. Als seients dels passatgers hi havian 3 persones amb un portà til no sé que feien
Salutacions!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Re: Propers talls del metro
Però de dia, n'hi ha???
Suposo que el portatil, es que estarien provant, o bé el sistema aquest de detecció, o directament l'ATC.
Suposo que el portatil, es que estarien provant, o bé el sistema aquest de detecció, o directament l'ATC.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
Hola Miquel!Miquel ha escrit:Però de dia, n'hi ha???
Suposo que el portatil, es que estarien provant, o bé el sistema aquest de detecció, o directament l'ATC.
Doncs sĂ, sembla que fan el servei de la L11 com si estiguĂ©s en servei durant tot el dia. Tenen un tren (dos no ho sĂ©, ja que nomĂ©s he vist el torn 451) donant voltes tota l' estona.
El que no acabo de entendre és perquè han d' obrir el tren per dins per fer proves amb l' ATC, jo vaig veure que hi han 4 botons a la part del passatge que és per obrir i tancar les portes i la marxa de l' ATO.
Vinga salutacions!!!
Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte
Gaudeix del trajecte
Re: Propers talls del metro
Segurament, el fet d'obrir algunes parts del tren sigui per connectar l'ordinador per obtindre mes dades.pokeroms ha escrit: El que no acabo de entendre és perquè han d' obrir el tren per dins per fer proves amb l' ATC, jo vaig veure que hi han 4 botons a la part del passatge que és per obrir i tancar les portes i la marxa de l' ATO.
Salut!
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- UbicaciĂł: Barcelona
- Contacta:
Re: Propers talls del metro
T'equivoques, per anar a Tajo es pot donar la volta una mica mes amunt en una plaçoleta on abans acababa el 71. Fa 6 anys va estar tallat i es va fer aixi.Miquel ha escrit:
ContestaciĂł a aquest home:
La Plaça Eivissa està tallada que jo sapiga, tot i no estar-ho, un autobús normal no podria donar la volta per l'estretor dels carrers, aixó d'inici.
Solució: Posar el final al Carrer Tajo, pero que pasa, l'autobús ha de donar mitga volta, al mitg del carrer Tajo/Lisboa es imposible, els carrers dels costats son estrets i l'autobús no hi cap, hi han tres opcions, donar la volta a la Plaça de l'Estatut, si són molts semà fors, no t'agrada??, la següent, una plaçeta sota el pont, pero es petita, de maniobra complicada, i provocaria col·lapse, tampoc t'agrada???, va dons anem a la Plaça de la Clota a fer mitga volta, molt lluny veritat??.
A Vilapicina, a el Passeig de Fabra i Puig, allà els carrers del costat també són estrets, per acabar-ho d'adobar, només hi ha un sentit de circulació de Tajo a Fabra i Puig, si el trajecte fos a la inversa, l'autobús per anar a Horta, hauria d'anar primer fins el Passeig Valldaura per donar la volta, tornar a entrar al Pg de Fabra i Puig i baixar per Tajo, ja que en sentit Tibidabo no es pot anar a Tajo, solució vaixar, i donar la volta per els carrers on un autobús d'aquestes caracteristiques pot pasar.
Solució intel·ligent d'algú que no es dedica a queixar-se sense veure la imposibilitat d'altres traçats en una zona de carrers estrts i complicats:
Vaixar a Maragall, i agafar el bus 45.
Per acabar, agraĂŻria, que avans de criticar, miresim al nostre entorn.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difĂşndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Propers talls del metro
Hola El Llop,
la foto es mirant desde el fons de la cua de maniobres o mirantdesde estaciĂł fins al fons?
GrĂ cies,
Salut!
la foto es mirant desde el fons de la cua de maniobres o mirantdesde estaciĂł fins al fons?
GrĂ cies,
Salut!
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Re: Propers talls del metro
Ja se que hi ha una "plaçeta", però ara hi aparquen cotxes als dos costats, i dubto que un autobús hi pugi fer la maniobra.Ecomobisostrans ha escrit:T'equivoques, per anar a Tajo es pot donar la volta una mica mes amunt en una plaçoleta on abans acababa el 71. Fa 6 anys va estar tallat i es va fer aixi.Miquel ha escrit:
ContestaciĂł a aquest home:
La Plaça Eivissa està tallada que jo sapiga, tot i no estar-ho, un autobús normal no podria donar la volta per l'estretor dels carrers, aixó d'inici.
Solució: Posar el final al Carrer Tajo, pero que pasa, l'autobús ha de donar mitga volta, al mitg del carrer Tajo/Lisboa es imposible, els carrers dels costats son estrets i l'autobús no hi cap, hi han tres opcions, donar la volta a la Plaça de l'Estatut, si són molts semà fors, no t'agrada??, la següent, una plaçeta sota el pont, pero es petita, de maniobra complicada, i provocaria col·lapse, tampoc t'agrada???, va dons anem a la Plaça de la Clota a fer mitga volta, molt lluny veritat??.
A Vilapicina, a el Passeig de Fabra i Puig, allà els carrers del costat també són estrets, per acabar-ho d'adobar, només hi ha un sentit de circulació de Tajo a Fabra i Puig, si el trajecte fos a la inversa, l'autobús per anar a Horta, hauria d'anar primer fins el Passeig Valldaura per donar la volta, tornar a entrar al Pg de Fabra i Puig i baixar per Tajo, ja que en sentit Tibidabo no es pot anar a Tajo, solució vaixar, i donar la volta per els carrers on un autobús d'aquestes caracteristiques pot pasar.
Solució intel·ligent d'algú que no es dedica a queixar-se sense veure la imposibilitat d'altres traçats en una zona de carrers estrts i complicats:
Vaixar a Maragall, i agafar el bus 45.
Per acabar, agraĂŻria, que avans de criticar, miresim al nostre entorn.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: Propers talls del metro
des de l'estaciĂł fins a l fons.tintin ha escrit:Hola El Llop,
la foto es mirant desde el fons de la cua de maniobres o mirantdesde estaciĂł fins al fons?
GrĂ cies,
Salut!
Re: Propers talls del metro
Ok, moltes grĂ cies El Llop!
El metro de Barcelona amb conductors!!!!
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Visita--- http://www.livestream.com/metropolitantelevision i http://www.worldtv.com/metropolitan_television
Re: Propers talls del metro
http://www.tmb.cat/ca_ES/siterelated/no ... 7&idioma=C
28/08/2009 Dilluns es normalitza el servei a la lĂnia 2 entre La Pau i Pep Ventura
A partir de dilluns, 31 d’agost, el servei de metro entre les estacions de La Pau i Pep Ventura de l’L2 quedarà restablert, un cop acabades les obres de millora que el DPTOP hi ha dut a terme durant el mes d’agost.
El Departament de PolĂtica Territorial i Obres PĂşbliques ha enllestit els treballs de millora que ha dut a terme durant el mes d’agost entre les estacions de La Pau i Pep Ventura de l’L2. AixĂ, a partir de les 5 del matĂ de dilluns, 31 d’agost, el servei entre aquestes estacions quedarĂ restablert.
Les obres han consistit principalment en la restitució de la plataforma de formigó sobre la via del túnel d’aquest tram i la millora del drenatge longitudinal i transversal.
L’actuaciĂł ha abastat diferents trams que sumen un total de 750 metres de lĂnia. En aquests punts, s’ha retirat la via, s’ha demolit l’estructura de formigĂł sobre la que estava fixada i s’ha executat una nova plataforma de formigĂł on s’ha recol·locat la via amb noves fixacions. AixĂ mateix, s’ha executat la millora del drenatge de la lĂnia en aquests trams. Aquesta actuaciĂł ha comportat una inversiĂł de 2,5 MEUR.
28/08/2009 Dilluns es normalitza el servei a la lĂnia 2 entre La Pau i Pep Ventura
A partir de dilluns, 31 d’agost, el servei de metro entre les estacions de La Pau i Pep Ventura de l’L2 quedarà restablert, un cop acabades les obres de millora que el DPTOP hi ha dut a terme durant el mes d’agost.
El Departament de PolĂtica Territorial i Obres PĂşbliques ha enllestit els treballs de millora que ha dut a terme durant el mes d’agost entre les estacions de La Pau i Pep Ventura de l’L2. AixĂ, a partir de les 5 del matĂ de dilluns, 31 d’agost, el servei entre aquestes estacions quedarĂ restablert.
Les obres han consistit principalment en la restitució de la plataforma de formigó sobre la via del túnel d’aquest tram i la millora del drenatge longitudinal i transversal.
L’actuaciĂł ha abastat diferents trams que sumen un total de 750 metres de lĂnia. En aquests punts, s’ha retirat la via, s’ha demolit l’estructura de formigĂł sobre la que estava fixada i s’ha executat una nova plataforma de formigĂł on s’ha recol·locat la via amb noves fixacions. AixĂ mateix, s’ha executat la millora del drenatge de la lĂnia en aquests trams. Aquesta actuaciĂł ha comportat una inversiĂł de 2,5 MEUR.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7423
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Re: Propers talls del metro
Realment, aquest estiu TMB s'ha cobert de glòria amb els busos sustitutoris. Algun cap hauria de rodar veient el desastre que han fet arreu.http://blocs.mesvilaweb.cat/bloc/6675
Obres a la lĂnia 5 del metro
redaccio | divendres, 28 d'agost de 2009 | 18:46h
M'agradaria saber qui ha estat l'il·luminat que ha dissenyat l'enllaç des de l'estaciĂł de Can Boixeres a Collblanc de la lĂnea 5 de metro amb motiu de les obres que s'estan realitzant per millorar la xarxa.
M'explico: Agafo el metro a Sant Ildefons, em fan baixar a la segĂĽent parada, Can Boixeres. AllĂ espero una estona per agafar un autobĂşs que em porta de nou a Sant Ildefons, (al·lucino!) per, mĂ©s tard, portar-me, tot passant per Can Vidalet, a Pubilla Cases. I aquĂ s'acaba el recorregut. Haig de caminar una mica i agafar un altre autobĂşs que em portarĂ a Collblanc per enllaçar de nou amb la lĂnea 5 de metro. Tot plegat: tres quarts d'hora.
Pregunto: no hi ha manera que la llançadora ens porti directament des de Can Boixeres a Collblanc sense fer tot aquest enrenou?
Truco a TMB per informar-me de per què s'ha fet aixĂ, i la seva resposta Ă©s: 'No, no, sĂ que hi ha una llançadora que va directament des de Can Boixeres a Collblanc'. I diuen que estic equivocada perquè des de la central d'autobusos aixĂ els hi han comunicat.
Com que no hi ha manera de fer-li entendre a aquesta persona que no, que no estic equivocada, ja que acabo de fer el trajecte, demano per un superior per donar avĂs que la informaciĂł que tenen Ă©s errònia, em tenen cinc minuts escoltant una mĂşsica horrorosa per dir-me que no hi cap superior, que Ă©s de vacances i no se sap quan tornarĂ .
En fi, fins ara érem quatre gats, veurem que passarà el proper dilluns quan tothom torni de vacances.
Mercè Illa, 28 d'agost de 2009
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona




