Quan el meu metro finalment ha arribat, també duia el blau encès. Els altres que he vist que ens hem creuat, ja no.
Vol dir que el sistema de senyalització ha tingut algun problema i han hagut de conduir en mode manual?
Hora i data actual: 20 juny 2026, 09:21
Entrada Autor: Guigui » 20 feb. 2010, 20:08
Entrada Autor: fcuevas27 » 20 feb. 2010, 21:18
Entrada Autor: Miquel » 21 feb. 2010, 10:30
Potser les agulles han begut més del compteGuigui ha escrit:Aquesta tarda a les 16.15 he presenciat una cosa curiosa a Penitents. El compte enrere de l'andana sentit Zona Universitària no parava de saltar enrere. Mentrestant, un tren que anava en sentit contrari s'ha estat força estona parat, i el semàfor no parava de saltar de doble vermell a vermell. Finalment, el tren ha marxat amb disc vermell; a més, duia els llums blaus encesos als laterals dels cotxes.
Quan el meu metro finalment ha arribat, també duia el blau encès. Els altres que he vist que ens hem creuat, ja no.
Vol dir que el sistema de senyalització ha tingut algun problema i han hagut de conduir en mode manual?
Entrada Autor: pokeroms » 21 feb. 2010, 13:27
No ho sé que està passant, però l'altre dia va ser la segona vegada que arribant a Trinitat Nova (via 1) amb un 5000, l'ATO es passa de llarg, quan està al final a punt de frenar, no ho fa i segueix endavant i propi motorista ho ha d'aturar, i com ja sabeu com és l'ATP a la L3 que no deixa obrir portes si es queda massa curt o es passa de llarg...es monta un merder!!!.Miquel ha escrit:Potser les agulles han begut més del compteGuigui ha escrit:Aquesta tarda a les 16.15 he presenciat una cosa curiosa a Penitents. El compte enrere de l'andana sentit Zona Universitària no parava de saltar enrere. Mentrestant, un tren que anava en sentit contrari s'ha estat força estona parat, i el semàfor no parava de saltar de doble vermell a vermell. Finalment, el tren ha marxat amb disc vermell; a més, duia els llums blaus encesos als laterals dels cotxes.
Vol dir que el sistema de senyalització ha tingut algun problema i han hagut de conduir en mode manual?Rai que no ha pasat rés, ja que vistos els precedents...
Ara bé, dir que altre cop a hora punta, veig trens a L3 en ATP en comptes d'ATO (i algun que altre dia algun tren en Manual).
Sap algú que pasa amb l'ATO a L3 últimament?
Entrada Autor: Miquel » 24 feb. 2010, 17:58

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » 25 feb. 2010, 10:26
Entrada Autor: Miquel » 25 feb. 2010, 16:28
Entrada Autor: Miquel » 03 març 2010, 21:15
Entrada Autor: Miquel » 08 març 2010, 18:09
Ante tal panorama, el servicio de Metro ha optado por la barra libre y ha levantado las barreras para que no se colapsaran los accesos a las estaciones del único transporte que, a esa hora, no daba problemas.
Entrada Autor: faristol » 08 març 2010, 21:54
Entrada Autor: Guigui » 08 març 2010, 23:30
Entrada Autor: oriolp13 » 08 març 2010, 23:42
La meva mare m'ha comentat, si ja de normal una tarda la L5 va plena, que a Diagonal aquesta tarda sobre les 6.45 s'han estat entre 2 i 3 minuts per aconseguir tancar portes davant la brutal quantitat de gentq ue intentava entrar!Guigui ha escrit:Segons la meva dona, la L5 estava afectada. Ha trigat prop de mitja hora d'anar de Provença a Diagonal L3 per l'aglomeració de gent.
Entrada Autor: wefer » 09 març 2010, 00:38
Concretament, estava tancat de sortida del metro. És a dir, per anar del metro a la Renfe s'havia de sortir per l'accés de l'Hipercor, caminar durant 150 metres per la vorera gelada (en fila índia pel costat del les façanes era únic lloc no perillós) fins arribar a Sant Andreu Arenal. El vestíbul de l'estació de Renfe estava a rebentar, de manera que molta gent es quedava a fora al carrer malgrat el vent i el fred. La megafonia només repetia que únicament hi havia trens a l'aeroport i Sant Vicenç de Calders i ningú sabia quan es normalitzaria el servei.👍70metring ha escrit:El vestíbul nord de Fabra i Puig, estava tancat, només es podia sortir per l'accés de Concepció Arenal, el de l'ascensor.
Entrada Autor: Guigui » 16 març 2010, 13:52
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026