Pàgina 9 de 9
					
				Intercanviador de la Torrassa
				Publicat: 20 feb. 2018, 13:35
				Autor: Javi M
				Independentment del malbaratament o no de recursos destinats al soterrament, el nou intercanviador representarà una enorme millora a la mobilitat de la zona Sud. Sense exagerar, La Torrassa serà la nova Sagrera de l'accés Llobregat.
Per cert, algú sap on es pot consultar l'estudi informatiu del projecte, que es veu a les imatges del missatge anterior? Ja de pas, aprofito també per a preguntar pel de Montcada i Reixac.
			 
			
					
				Re: Intercanviador de la Torrassa
				Publicat: 20 feb. 2018, 17:55
				Autor: albert28
				Javi M ha escrit:Independentment del malbaratament o no de recursos destinats al soterrament, el nou intercanviador representarà una enorme millora a la mobilitat de la zona Sud. Sense exagerar, La Torrassa serà la nova Sagrera de l'accés Llobregat.
Per cert, algú sap on es pot consultar l'estudi informatiu del projecte, que es veu a les imatges del missatge anterior? Ja de pas, aprofito també per a preguntar pel de Montcada i Reixac.
Esperem no agafi les males costums de la Sagrera en quant a temps d'execució ..
 
			 
			
					
				Re: Soterrament vies a L'Hospitalet
				Publicat: 20 feb. 2018, 19:16
				Autor: ortegote
				Ahora es cuando tengo que tragarme mis palabras  
 
Solo espero que lo cumplan en unos 5 años y me dare por satisfecho.
Saludos y Gracias por la Info.
 
			 
			
					
				Re: Soterrament vies a L'Hospitalet
				Publicat: 20 feb. 2018, 22:11
				Autor: m.h.t.
				Això vol dir que, des del sud 
es podrà accedir a qualsevol túnel (Aragó i Catalunya) indistintament?? 

 De ser així, és la situació idònia, ja que 
els regionals podran seguint anant via Pg. de Gràcia i finalitzant a 
Est. França o Sagrera indistintament. 
  
 
			 
			
					
				Salt de moltó
				Publicat: 20 feb. 2018, 23:05
				Autor: Javi M
				No he pogut llegir l'estudi informatiu, però no crec que els trens puguin anar per un túnel o altre "indistintament". Per a això caldria un salt de moltó, que dubto molt que s'hagin plantejat incloure, tot i que el moment és ara o mai. Seria més que convenient no hipotecar per sempre l'esquema d'explotació de la xarxa construint-lo ara que es té l'oportunitat.
Imagino que es deuen referir a que hi haurà una configuració d'aparells de via que permeti el pas de trens d'una línia a l'altra, tal com ja passa actualment a Sants. De Vilafranca es pot anar a Mataró, i de Granollers a Vilanova, però no "indistintament": el cost és cisallar tota l'entrada de l'estació. També és veritat que Renfe/Adif té una por injustificada als cisallaments.
			 
			
					
				Re: Soterrament vies a L'Hospitalet
				Publicat: 20 feb. 2018, 23:13
				Autor: Carlos González
				I si no s'arriba a plantejar mai per x motius?? És a dir, que al final descartin el projecte del salt de moltó?
			 
			
					
				Re: Soterrament vies a L'Hospitalet
				Publicat: 21 feb. 2018, 18:53
				Autor: ortegote
				Pregunta:
Volvera a haber conexion fisica de Hospitalet a la Linea de Vilanova?
Saludos.
			 
			
					
				Re: Soterrament vies a L'Hospitalet
				Publicat: 21 feb. 2018, 21:12
				Autor: m.h.t.
				ortegote ha escrit:Volvera a haber conexion fisica de Hospitalet a la Linea de Vilanova?
No. Como tampoco la habrá de Sant Adrià a St. Andreu Comtal (triángulo enlace líneas Mataró-Granollers). 
Adif está suprimiendo todos los triángulos ferroviaros. Antiguamente se usaban para mercancías. Pronto, se echarán de menos en caso de incidencias.
La política ferroviaria de reducir la infraestuctura a la mínima expresión. 

 Hipotecándonos el futuro.
 
			 
			
					
				Re: Soterrament vies a L'Hospitalet
				Publicat: 22 feb. 2018, 19:06
				Autor: ortegote
				Gracias por la respuesta.
Luego nos quejaremos de saturacion pero eso sera en otro tiempo.
Saludos.
			 
			
					
				Re: Soterrament vies a L'Hospitalet
				Publicat: 28 feb. 2018, 19:21
				Autor: Aeduh
				https://politikon.es/2018/02/28/que-no- ... -millones/
En Roger Senserrich parla de tant en tant d'infrastructures a Politikon i el que diu sempre és pertinent.