La suposada persona no es res més que el reflexe del tren en les pantalles transparents antisonores. El fet que es moguin una mica dona la sensació que hi ha algú, però no és més que el reflexe del tren arrivant a la zona.
Tal com diu en CanSerra, que algun administrado revisi el vídeo i si està d'acord que esborrin els missatges amb aquest "anunci".
Gràcies






