Un dia de cotxes, trens i altres aficions, se'ns dubte:
Cap a les nou del matí els participants hem anat arribant al punt de trobada, uns més tard que d'altres, però tots: com a conductors Wefer, Frank-Ikarus i Sèrie-1000-metro; com a conduïts, jo (jordilar), metring i Josep_Serre.
Sobre les 9:25 hem partit rumb Vallcarca i Vilanova, per les costes del garraf, una carretera i indret espectaculars on hem pogut veure varies concentracions de motos, ciclistes i gent que fa expeliologia

. Es podria dir que un percentatje elevat d'aficions estávem allà, si contem que en els nostres cotxes també hi viatjàven aficionats al ferrocarril

. Cap a les 10:16 arribem a Vallcarca, més o menys al mig de Sitges i Garraf, on hem fet una visita la tètrica estació del ferrocarril empolsegada de ciment, i les installacions del port on hem buscat -i creiem que hem trobat- les restes de l'antic ferrocarril miner que unia la fàbrica de ciment amb el moll i d'altres instal·lacions industrials fora de servei.
Arribem a Vilanova cap a les 12. Malauradament sembla ser que no hi ha concentració de cotxes clàssics, doncs no en veiem cap. Visitem el circuit i les installacions de 5" que hi ha al parc del costat i donem una volteta amb un dels trens

, fem fotos, parlem amb coneguts i posteriorment ens dirigim al Museu o Desguás de Vilanova, abans despedint-nos de la metring que habia de marxar dora. Rebem la confirmació via sms d'un amic del Frank que avui no hi havia concentració i que era un altre dia
Dinem i cap a les 16:00 marxem a Gelida, primer anant per Vilafranca i d'allà per una carretera de moltes corves que va pel cantó de la vall cap a Gelida. Abans de pujar al funicular o
ferrocarril en cursiva, ens hem despedit del Frank-ikarus i el seu Renault 8 "pastelito de crema"

i hem pujat al en perill d'extinció Funicular de Gelida on he vist per primer cop un bitllet de talonari de FGC

i he tingut el gust de notar el traquiteix de les vies i l'espetec de la deformació de la caixa de fusta. Un cop ja tots avall, ens hem despedit i hem tornat cap a Barcelona per l'autopista.
M'ho he passat molt bé i he tingut el plaer de viatjar als 3 cotxes: al Seat 124 del Sèrie-1000, al Renault 8 del Frank-Ikarus i al Seat Esport 124 amb
superaccel·leració de'n Wefer. Crec que es per repetir-la, però amb una mica més de participants!
Pròximament estem pensant en publicar les fotos d'aquesta i de totes les sortides en un espai perque les pugueu veure. Aviam si funciona
Salut,
👍0👎0