Hacia la una y media circulaban un 1300 y un 1700 en la 51, y a las tres de la tarde, vi subir el 1617 de nuevo esta vez en la línea 50, que es lo habitual.
Un saludo
Mikel
Hora i data actual: 22 juny 2026, 09:34

Entrada Autor: França451 » 24 juny 2017, 21:11

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 24 juny 2017, 23:06
França451 ha escrit:y le tomé tres instantáneas, que Juanjo tiene, y que si puede, le pido porfa que las suba para que se puedan visualizar en el foro


Entrada Autor: sag470 » 25 juny 2017, 01:11
Serà per economia d'escala, pero és dificil d'entendre. En cas de no poder sortir el cotxe d'eixbus, lo normal seria tirar d'Alsa, al ser soci a Eixbus. I extrany que no hagi cap Alsa disponible a Lleida, un dissabte, i haber de subcontractar a Gamón per fer el servei.Danilleida ha escrit:Els dissabtes es habitual que el primer eixbus lleida girona i el ultim girona lleida sigui realitzat per gamon...

Entrada Autor: Autobusero BCN » 25 juny 2017, 01:57
Millor què els articulats antics no els retirin del servei, si el vehicle estigués en mal estat, una reparació li aniria de perles.oscsanchez6 ha escrit:No és només això. La fantàstica compra d'autobusos articulats de la sèrie 63xx (de gairebé 80 unitats) fa que molts dels autobusos de la cotxera de Z.Franca (que opera les línies H10, H12, H16, 59, D20, etc) estiguin avariats.m.h.t. ha escrit:L'H10 cada cop porta més estàndards i menys articulats. Aquesta setmana, servida per tot tipus d'estàndards de gas (al 50% amb articulats). Fins ara, alguns estàndards s'intercalaven amb els dobles, però, amb la marxa d'articulats a les línies de platja, els estàndards ja arriben quasi a la meitat dels torns de l'H10. I imagineu com van de plens...
És obvi que TMB té una falta d'articulats important, i té un excés d'estàndards i midis. D'això en vaig poder parlar amb personal de TMB a l'expo del Ral·libús BCN-Caldes. Em van dir que no ténen més pressupost, ni l'AMB ni l'Ajuntament els hi vol augmentar per la compra de més articulats i m'han reconegut que en necessiten molts més i a més línies, però han de ficar estàndards per què no els hi queda una altra.
Dilluns, a les 11 del matí hi havien més de 10 conductors esperant a tenir un bus disponible (ni tan sols tenien estàndards) a la cotxera de Zona Franca. Més d'un portava esperant des de les 5...

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » 26 juny 2017, 17:22

Entrada Autor: El Maño amañado » 28 juny 2017, 19:26

Entrada Autor: ferran6420 » 29 juny 2017, 00:30

Entrada Autor: El Maño amañado » 04 jul. 2017, 18:04
Entrada Autor: Miquel » 04 jul. 2017, 22:59
Aquesta era la intenció. Crec recordar que primer la Guàrdia Urbana havia d'autoritzar aquests models de bus a circular per aquest itinerari, fetes les proves pertinents pel tema de llargada.adriaesc ha escrit:Avui he vist el 3901 pel Carrer de Sants sentit Passeig Marítim. Els posaran ja a la D20?
Entrada Autor: m.h.t. » 06 jul. 2017, 19:22
Entrada Autor: Renfe445 » 06 jul. 2017, 20:35
Según una foto de Pere París el vehículo estaba en la Av. Sant Ignasi de Loiola, por lo tanto estaba probando la B26.m.h.t. ha escrit:Avistat avui al matí un BYD K9 (eBus) a l'Av. d'Alfons XIII de Badalona, possiblement simulant la B25, B26 ó B30 de TUSGSAL.
Porta les enganxines de l'endoll dels busos híbrids/elèctrics de l'AMB però sense els logos de l'AMB. Encara amb matrícula provisional. El BYD K9 és l'últim dels busos elèctrics purs que li quedava a l'AMB per probar als operadors privats.
L'AMB ja ha probat l'Irizar i2e i el Solaris Urbino 12 als diferents operadors, i amb aquest últim ja hauran avaluat els 3 candidats pel concurs de 25 estàndards elèctrics purs que està a punt de licitar i s'ha d'adjudicar l'any vinent.


Entrada Autor: jsantos233 » 13 jul. 2017, 23:28
Aquest que vas ficar unes pagines enrera?metring ha escrit:Avui he vist un bus de dos pisos antic a una plaça de skateboard al barri de Canyadó de Badalona. Estava pintat de blanc i amb grafits, diuen per Twitter que era publicitari abans i ara l'han abandonat a la seva sort.
metring ha escrit:
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026