👍0👎0
Hora i data actual: 16 jul. 2026, 19:15
Entrada Autor: Guigui » 21 gen. 2010, 17:37
L'únic que TMB sembla entendre per "circulació especial" és el viatge a desballestament.👍35Miquel ha escrit:No ens poden fer una circulació especial com van fer amb les 211?

Entrada Autor: sigfrid440s » 21 gen. 2010, 20:59

Entrada Autor: sigfrid440s » 21 gen. 2010, 21:42
Entrada Autor: El LLOP » 22 gen. 2010, 11:23

Entrada Autor: sigfrid440s » 22 gen. 2010, 15:44
M'he expressat malament amb els termes ''cotxe motor'' i ''motor de tracció'' que clarament no es lo mateix.El LLOP ha escrit:esteu confonent motors amb unitats de tren. Els circuit de tracció dels dos cotxes motors d'una unitat de tren es únic per als dos cotxes motors; es a dir, si un motor d'un sol cotxe motor té una derivació a terra, l'unitat no podrà moure´s encara que tingui 3 motors en bon estas ja que els quatre motors que formen el circuit de tracció comprateixen un únic disjuntor que actua quan falla qualsevol dels motors de l'unitat de tren.
Entrada Autor: metring » 22 gen. 2010, 23:40

Entrada Autor: Proastiakos » 23 gen. 2010, 01:54
No se com perquè el combinador governava cada unitat. L'únic que em ve al cap es un selector que anulava l'equip de tracció d'una unitat per traccionar amb la de l'altre, pero lo d'aïllar un sol motor? Si tots els cables dels motors d'una unitat anaven a parar a un lloc en comú i entremig no hi havia cap seccionador d'alta tensió!sigfrid440s ha escrit:M'he expressat malament amb els termes ''cotxe motor'' i ''motor de tracció'' que clarament no es lo mateix.El LLOP ha escrit:esteu confonent motors amb unitats de tren. Els circuit de tracció dels dos cotxes motors d'una unitat de tren es únic per als dos cotxes motors; es a dir, si un motor d'un sol cotxe motor té una derivació a terra, l'unitat no podrà moure´s encara que tingui 3 motors en bon estas ja que els quatre motors que formen el circuit de tracció comprateixen un únic disjuntor que actua quan falla qualsevol dels motors de l'unitat de tren.
El cas es que els 1000/1100 portaven circuits auxiliars que permitian aillar un motor o mes d'un. Per lo que fins i tot en cas d'extrema urgencia podia moure's l'automotor amb un sol bogie traccionant i fins i tot, amb un unic motor de tracció. Jo en una ocasió vaig viatjar en una formació (de 5 cotxes) amb un bogie sense traccionar, es a dir, amb 14 motors en comtes de 16. El problema es va solucionar i no va caldre retirar de circulació el tren.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 24 gen. 2010, 14:24
Entrada Autor: El LLOP » 31 gen. 2010, 14:17
Entrada Autor: aim » 31 gen. 2010, 22:30
Almenys no l'han desballestat.... de moment.BCN2008 ha escrit:Ja se on han anat a parar:
http://www.skyscrapercity.com/showpost. ... count=2843
Torna a “Material rodant ferroviari”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026