Insisteixo. Sense la vaga a la SNCF del sudest de França, s'hauria pogut paliar molt la situació si els trens regionals de la línia de Girona se'ls hagués ampliat el recorregut entre l'aeroport de Barcelona - El Prat i Portbou/Cervera de la Marenda, com es va fer ampliant capacitat als trens de Madrid a Irun/Hendaia.
Salut !!




