Re: Inauguració Sagrera L9
Publicat: 26 juny 2010, 20:18
Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
Hi estic d'acord, i en especial per una cosa. Quan se surt per la primera porta de totes, en l'espai entre les mampares i el tren hi ha un corrent d'aire que em feia venir ganes de quedar-me al mig, si no fos perquè embusso el pas de la gent i s'han de tancar.liniadelRipollés ha escrit:Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
L9 i 10 ja fan servir horari normal des d'avui. El pitjor és que ja no tindrem més dosis d'L9/10 fins al 2012, i només tindrem L5, L2, i prou.xan ha escrit:Pregunta:
La L9 seguirà amb horari parcial, com fins ara, o ara que arriba a Sagrera el ampliaran com la resta de la xarxa?
Doncs serà una qüestió psicològica d'estretor, a diferència d'altres estacions més grans, però les instalacions estan climatizades.liniadelRipollés ha escrit:Cal replantejar el tancament absolut d'andanes. Fóra bo que a sobre de les portes d'andana quedés un espai lliure per on pugués circular l'aire del túnel. Són estacions asfixiants.
A mi també m'ha estranyat molt aquest transbordament de la línia 1 a les 9/10 travessant tota l'andana de la línia 5...foronda 141 ha escrit:Jo trovo una xapusa l'enllaç de L1 a L9-L10, i que calgui fer-lo pujan i baixan a l'andana de la L-5.
Sembla mentida que un intercanviador que s'ha remodelat recentment no s'hagi previst un enllaç mes curt i mes cómodo.
Veurem com queda tot quand estigui acabat l'enllaç amb rodalies Renfe.

Si no em queixo pas d'això, però sent el dia de la inauguració el normal és que la gent vagi a provar-ho tot. No hi havia ni aglomeració de gent, així que trobo una tonteria que anés "prohibint" a la gent utilitzar l'ascensor.Guigui ha escrit:No sé quina és la profunditat d'Onze de Setembre, però si és l'habitual de les altres línies, veient com s'hi abusa dels ascensors, em sembla ben fet.
Una de les "pegues" que he trobat, precisament, és que fent aquest trasbordament (jo venia en L1) a les andanes de la L1 sí que hi ha indicacions ->L5 i ->L9/L10, però hi ha hagut un moment en el qual les ->L9/L10 "s'han perdut", i només veia indicacions ->L5 (cap a l'andana de L5). Moment en el qual et planteges si has de seguir convençut cap endavant, o és que t'has passat la "cruïlla" cap a L9/10. Després segueixes, i a l'andana de L5 ja retrobes indicacions ->L9/L10, però fins aquí hi ha un tram sense indicacions.bitxofo ha escrit:A mi també m'ha estranyat molt aquest transbordament de la línia 1 a les 9/10 travessant tota l'andana de la línia 5...foronda 141 ha escrit:Jo trovo una xapusa l'enllaç de L1 a L9-L10, i que calgui fer-lo pujan i baixan a l'andana de la L-5.
Sembla mentida que un intercanviador que s'ha remodelat recentment no s'hagi previst un enllaç mes curt i mes cómodo.
Veurem com queda tot quand estigui acabat l'enllaç amb rodalies Renfe.Però suposo que això canviarà pq aquesta estació és la futura de la línia 4, oi?
Significarà que caldrà fer la mateixa gimcana per anar de l'L1 a l'L4. Amb les obres que hi han fet i estan fent, hauria sigut prou fàcil fer-hi un vestíbul-rotonda que permetés un accés directe a totes les línies de metro i rodalia.bitxofo ha escrit:Però suposo que això canviarà pq aquesta estació és la futura de la línia 4, oi?
Doncs jo trobo un agobi que haguem de baixar i pujar tantes escales per la exagerada profunditat d'aquestes dues estacions (calia realment fer-les tant profundes? Jo ho dubto molt, al igual que pasa amb Bon Pastor, no hi havia lloc per fer l'estació menys profunda?), i que no hagin fets ascensors d'alta capacitat com a moltes altres d'aquestes línies, en aquest cas trobo normal que la gent s'estimi més agafar l'ascensor, no donen ganes d'estar tanta estona amb les escales mecàniques. Oi que quan anem a un edifici alt, tirem més aviat d'ascensor, per anar més ràpid? Doncs el mateix.aim ha escrit:Si no em queixo pas d'això, però sent el dia de la inauguració el normal és que la gent vagi a provar-ho tot. No hi havia ni aglomeració de gent, així que trobo una tonteria que anés "prohibint" a la gent utilitzar l'ascensor.Guigui ha escrit:No sé quina és la profunditat d'Onze de Setembre, però si és l'habitual de les altres línies, veient com s'hi abusa dels ascensors, em sembla ben fet.
Per cert, a Onze de Setembre l'ascensor que porta al carrer estava espatllat, i almenys una de les escales automàtiques també va cascar.
Naturalment, a TMB tot just feia unes horetes que se sabia que s'inauguraria aleshores...foronda 141 ha escrit:Ahir sobre las 19 horas al vestibul d'enllaç de las línias 1 i 5, hi havían uns operaris obrint uns paquets que contenían diversos cartells i adhesius de las línias 9 i 10, per lo que suposo que la señalització no estava acabada i ho deuan acabar de polir.
Suposo que fas broma pq ja se sabia feia setmanes que s'inauguraven el 26/6/2010!Guigui ha escrit:Naturalment, a TMB tot just feia unes horetes que se sabia que s'inauguraria aleshores...foronda 141 ha escrit:Ahir sobre las 19 horas al vestibul d'enllaç de las línias 1 i 5, hi havían uns operaris obrint uns paquets que contenían diversos cartells i adhesius de las línias 9 i 10, per lo que suposo que la señalització no estava acabada i ho deuan acabar de polir.