Em cito a mi mateix: finalment pujaré per la tarda, i no per el matí. Segurament puji amb el rodalies que surt a les 17.17 de Sabadell/Centre, però no sé si podré agafar l'anterior (el de les 16.17).UT596001 ha escrit:Jo segurament pugui anar una estoneta per el matí, agafaré la Vallesana de les 8 del matí per agafar el rodalies a Sabadell/Nord a les 08.20 a Manresa (és a dir, amb el primer tren del dia). Si per retard de la Vallesana el perdés, agafaria el regional que va a Lleida a les 08.45 fins Sant Vicenç de Castellet on agafaria FGC.
Manresa-Santpedor-Sallent, diumenge 25 de setembre.
- Ecomobisostrans
- N10

- Entrades: 3736
- Membre des de: 11 maig 2005, 09:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Serviria un bitllet Girona-Manresa sortint a Clot i entrant a f.puig o s'hauria de fer l'enllaç a sants?entfe001 escribió:
Prendrem el primer exprés des de Girona (7.24), amb intenció de baixar a Clot - Aragó i agafar ràpidament la L1 per tres parades fins Fabra i Puig, on enllaçaríem amb un tren de rodalies a Sant Andreu Arenal a les nou en punt, arribant a Manresa Renfe a les 10.09. A peu per Manresa comptem arribar al baixador de Manresa a punt per l'expedició de les onze. A les dotze jo em desacoblaria per ésser a Barcelona a les dues.
liniadelripollès escribió:
Clar, Girona-Manresa en tren ! Pobre taquiller
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
Gersenz
- N4

- Entrades: 65
- Membre des de: 28 ago. 2005, 18:55
- Ubicació: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
- Contacta:
Hola a tothom!
He vist que pels que hi anirem amb FGC, només hi ha 5 minuts de marge a Manresa-Baixador per fer el transbord. Per problemes de feina, la única combinació que tinc jo per anar-hi és agafant a Plaça d'Espanya el tren de les 8.36 per arribar a Manresa a les 9.55 i agafar el tren de Sallent a les 10. Per si hi hagués algun retard... Algú sap si el tren de Sallent ens espera? En cas que fos que no, agafaria el que surt a les 7.36 de Plaça Espanya, més que res és per no haver d'estar una hora esperant a Manresa. Gràcies
He vist que pels que hi anirem amb FGC, només hi ha 5 minuts de marge a Manresa-Baixador per fer el transbord. Per problemes de feina, la única combinació que tinc jo per anar-hi és agafant a Plaça d'Espanya el tren de les 8.36 per arribar a Manresa a les 9.55 i agafar el tren de Sallent a les 10. Per si hi hagués algun retard... Algú sap si el tren de Sallent ens espera? En cas que fos que no, agafaria el que surt a les 7.36 de Plaça Espanya, més que res és per no haver d'estar una hora esperant a Manresa. Gràcies
Gersenz ha escrit:Hola a tothom!
En tens més marge, ... tens dues estacions per agafar (ull !! que ... pessa molt!!!
1 - Manresa-Baixador, que pots arribar justet, ... baixes del tren que et porta i pasas a la via 2 , on está el que et porta a la Fira de Sant Miquel.
2 - Baixas a Manresa-Alta, que hi arribes a les 9,50 i l'esperes tranquilament, en tens 10 minuts.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Per una banda les condicions del bitllet em prohibeixen interrompre el viatge per continuar-lo més tard, però alhora contemplen la possibilitat de fer enllaços entre estacions diferents d'una mateixa població, garantint-los només en el cas que existeixin 90 minuts de marge (en cas de transbord a la mateixa estació, la garantia s'aplica si el marge és superior a 60 minuts).Ecomobisostrans ha escrit:Serviria un bitllet Girona-Manresa sortint a Clot i entrant a f.puig o s'hauria de fer l'enllaç a sants?
M'hauré de llegir de nou les esmentades condicions. Ara bé, fent el que comenta en Davida segur que ningú em diria res.