Un tercer tunel ferroviari per Barcelona es necesari, potser era mes logic transformar el d'Arago i fer un nou per la Diagonal (Santfeliuenc power). Pero sempre es pot fer un quart tunel per FGC.
Penso que una estació al Valles es complementaria a la de Barcelona. Crec que hi ha mercat per posar 1 dotzena de AVE Valles - Madrid.
La linea UIC passant pel Valles ja esta adjudicades i en breu comencen les obres. En principi per mercaderies, pero nomes fa falta posar un desviament a l'alçada de Castellbisbal.
Tecnicament el 2010 nomes posant un desviament a Castellbisbal on la LAV pasa entremig del començament del Papiol - Mollet podria circular entre Rubí/Sant Cugat i Madrid un TGV de la SNCF que acepti 3000V o tornar a posar els 3000V que teniens els AVE s100 d'origen.








