- El bus 54 va de Estació del Nord a Campus Nord. Tenint en compte que va de Sant Martí a Pedralbes... podrien posar noms més aclaridors
- Al metro em faig un fart de sentir "Està totalment prohibit baixar a la zona de vies" i jo, que fa 30 anys que vaig en metro amunt i avall, encara no he vist ningú mai baixar a les vies.





