Hipocresia ...la justa. Si us plau.
Si es tregeusin tots els cotxes, potser l'aire seria "nomes" algo mes net, pero les caixes dels impostos estarien molt mes buides, un mon mes net pero ple d'emprenyats bel.licosos tampoc es sa.
Aixi esta montada la nostra societat i es la civilitzacio que ens ha tocat viure, si haguessin de haber canvis, no tan sols serien de deixar el cotxe a casa si no que deurien de ser molt mes profunds.




