No el vaig coneixer mai , tampoc vaig buscar-ho o no es var donar la casualitat ..i tampoc soc molt "mitoman" tan es...pero coneixia força be la seva obra i cal reconeixer que els llibres que va escriure varen ser pioners, complets e inspiradors.
Vaig saber de la seva obra tard...avanç de l estiu de 1994 sempre m habien interesat els trens pero de forma discontinuada amb èpoques de mes interes i d altres de menys..perque el temps lliure s habia de compartir amb molts altres interessos i aficions...com els cotxes antics...per aquest motiu abans d aquelles vacances vaig anar a la desperaguda i anyorada llibreria Collector de la Via Layetana a comprar quelcom de lectura...llibres de cotxes revistes..etc..pero en aquell lloc tambe hi habien llibres de trens i em vaig quedar clavat en els del metro de barcelona..despres en una cursa contra relotge vaig intentar aconseguir tots els llibres d aquella coleccio inclosos els esgotats...va ser dur...i fins i tot el darrer que em faltava, el 2 o el 3 no el vaig trovar fins a un autoretro de segona ma totalment desubicat..pero ho vaig aconseguir...fins i tot alguna altre obra seva fora de dita coleccio.