Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener 2016

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Re: Trobada per les proves del nou tram de la L9 - 30 gener

Entrada Autor: mikado » 23 gen. 2016, 11:31

Fira per a megalomans no està malament. Com gastar una millonada en una simple estació.
00

metring
Administrador
Entrades: 23957
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 23 gen. 2016, 11:57

davroca5 ha escrit:Aneu-hi a Torrassa, que es bastant més impressionant que Collblanc, no us enganyo. :o
El que passa és que, un cop ja les has dit a l'organització que vas a una determinada estació, després no et pots canviar. Ho tindran molt controlat.
00

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » 23 gen. 2016, 12:11

mikado ha escrit:Fira per a megalomans no està malament. Com gastar una millonada en una simple estació.
Si, com a moltes de la L9-L10. Encara que quan hi hagin fires i l'accés sigui al del darrera, ho petaran.
00

Miquel
Administrador
Entrades: 4441
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 23 gen. 2016, 12:14

metring ha escrit:
Miquel ha escrit:Algú hi va per Torrassa?
Jo :D
Fem trobada també a Torrassa doncs? :D
00

El metro de Barcelona amb motoristes!

metring
Administrador

Entrada Autor: metring » 23 gen. 2016, 13:46

Actualitzant llista! :D
00

pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » 23 gen. 2016, 18:18

metring ha escrit:Actualitzant llista! :D
Gràcies metring per actualizar la llista!!! :D
00

Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

suburu
N4
N4
Entrades: 54

Entrada Autor: suburu » 25 gen. 2016, 15:28

Ei jo també aniré a les proves. En el meu cas aniré des de Collblanc amb un germà meu i el seu fill.
00

Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 25 gen. 2016, 18:45

Hola, jo potser també vinc, de moment m'he apuntat a entrar per la Torrassa. Suposo que es podran fer fotos no? :)
00

ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » 25 gen. 2016, 20:14

pokeroms ha escrit:
uriol108 ha escrit:Davant del McDonalds que hi ha davant l'entrada de l'estació de l'L5 ?
Per mi perfecte! :D
A quina hora aniria bé quedar davant d'aquest establiment de menjar ràpid?
00

The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

pokeroms
N6
N6

Entrada Autor: pokeroms » 25 gen. 2016, 20:31

ferroparc ha escrit:
pokeroms ha escrit:
uriol108 ha escrit:Davant del McDonalds que hi ha davant l'entrada de l'estació de l'L5 ?
Per mi perfecte! :D
A quina hora aniria bé quedar davant d'aquest establiment de menjar ràpid?
Doncs a partir de les 9:40-9:45 jo ho veig bé!

- Trenscat apuntat també per a Torrasa i suburu per a Collblanc!
Trenscat ha escrit:Hola, jo potser també vinc, de moment m'he apuntat a entrar per la Torrassa. Suposo que es podran fer fotos no? :)
Espero que si es pugui perquè el matí promet 4 hores fent proves suposo que ens ho passarem molt bé així que espero que es puguin fer fotos i videos! :D

Recordeu!! Els que anem a Collblanc quedem davant el McDonals que hi ha al sortir de l'estació sobre les 9:40-9:45h aprox!!

Salutacions!
00

Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » 25 gen. 2016, 20:39

Bones Jo vaig a Collblanc.

Podem quedar al McDonalds però un cop acreditats ens donaran instruccions i es possible que no tindrem la mateixa tasca dintre de les Instal·lacions.
Ens Veiem.
00

fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » 25 gen. 2016, 21:27

Ens tindran les 4 hores de les proves sense poder eixir? Sóc friki, però no tant :)
00

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

pokeroms
N6
N6

Entrada Autor: pokeroms » 25 gen. 2016, 21:28

ortegote ha escrit:Bones Jo vaig a Collblanc.

Podem quedar al McDonalds però un cop acreditats ens donaran instruccions i es possible que no tindrem la mateixa tasca dintre de les Instal·lacions.
Ens Veiem.
Apuntat a Collblanc!!!!! :D

Respecte a lo que un cop acreditats cadascú faci una tasca diferent, tens tota la raó, però bueno al menys si ens veiem o coincidim per les instal·lacions o en alguna estació podem xerrar i veure com està anant la cosa i tal :D
00

Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Miquel
Administrador
Entrades: 4441

Entrada Autor: Miquel » 25 gen. 2016, 22:22

Per cert, després de fer el segon registre, els de Can TMB envien un correu confirmant o no?
00

El metro de Barcelona amb motoristes!

fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » 25 gen. 2016, 22:35

Miquel ha escrit:Per cert, després de fer el segon registre, els de Can TMB envien un correu confirmant o no?
El dia 28 ens enviaran un altre amb les instruccions concretes i l'hora de les proves.
00

Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2404
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Penedès
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 27 gen. 2016, 18:31

Pels que anem a Collblanc: no sé a quin McDonald's us referiu.
00

Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » 27 gen. 2016, 19:39

Adolescent barceloní ha escrit:Pels que anem a Collblanc: no sé a quin McDonald's us referiu.
Esta just al costat d'una de les sortides de metro dona als carrers de Francesc Layret / Pérez Galdós i la carretera de Collblanc.
00

ferroparc
N4
N4
Entrades: 66

Entrada Autor: ferroparc » 27 gen. 2016, 22:05

ortegote ha escrit:
Adolescent barceloní ha escrit:Pels que anem a Collblanc: no sé a quin McDonald's us referiu.
Esta just al costat d'una de les sortides de metro dona als carrers de Francesc Layret / Pérez Galdós i la carretera de Collblanc.
Google Maps: https://goo.gl/maps/5mKnTix7oRG2
00

The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.

Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2404
Ubicació: Entre el Barcelonès i el Penedès
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » 28 gen. 2016, 11:44

He rebut el correu de confirmació però hi ha un problema. Tot i que vaig indicar clarament al formulari l'estació de Collblanc, m'han citat a les 10:15 a l'estació Cèntric, al Prat.

A la resta us ha passat el mateix?
00

Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » 28 gen. 2016, 11:49

Adolescent barceloní ha escrit:He rebut el correu de confirmació però hi ha un problema. Tot i que vaig indicar clarament al formulari l'estació de Collblanc, m'han citat a les 10:15 a l'estació Cèntric, al Prat.

A la resta us ha passat el mateix?
Jo també l'he rebut, i m'han citat també a Cèntric, però a les 10h. Què significa això? Jo vaig demanar per anar a Collblanc, perque ho tenia més bé per temes de mobilitat, però anar fins a Cèntric... no sé quina combinació de transport tinc que agafar!
00

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”