M'apunto!.... Si pot ser un dilluns o un dissabte nit. Dilluns amb la parella (que cap d'els dos treballem). El dissabte aniria "solter", que ella treballa.
Ja m'agradaria veure alguns "recons foscos" del Metro: Cotxeres, culs de sac, creuaments de linies, estacions fantasmes (coi, cada dia paso per Gaudi, pero aturar-se alla....hummm, o veure Correus, Banco (realment existeix?), Fernando....), vaja, tot allo -que sigui possible per seguretat- que normalment no podem veure.
Sal.lutacions:
Serie600








