Hola:
xevi ha escrit:Estic totalment d´acord, crec que podria ser un petit negoci per TMB, no solament pels ciutadans de BCN si no també pels turistes.
incerament, si us enteressiu que al metro de València, Munic o Roma fan rutes nocturnes amb trens històrics i visites a estacions fantasma, no us apuntarieu?
Realment val la pena.
Vaja, es possible, pero es que ho estem veient del costat de "pertorbats ferroviaris" que som la majoria. Jo aniria a una "visita turistica" d'aquestas, pero la gent normal (no em malinterpreteu, no vull dir que nosatres siem "raros".... be, una mica

) no va a fer turisme a una ciutat a fotres sota terra. Jo soc dels que s'en va de viatge "Por ahi" i es fot al Metro, es corre unes cuantes parades, fa fotos com un "guiri" de tot el que pot (aixi em mira la gent: "Que fot aquets fen fotos del tunel?") i em quedo mes ample que alt

, pero la gent normal el que fa es fer fotos a la Pedrera, a la Sagrada Familia, puja al Castell de Montjuic i coses d'aquestes. No es fot sota terra a admirar un Metro, a menys que sia algo com el de Moscu o el de Londres o el de Paris per possar exemples de metros "renombrats".
Altre exemple: Algu dels presents es tancaria 3 hores a un museu d'aparells de radio antics i es quedaria embadalit? (jo si

). Doncs -salvant les distancias- es el mateix.
Jo crec que si pressentem una proposta acurada i amb seny es possible que ens la acceptin. Pero hem de tenir en compte que han de tenir en marxa a banda del tren que ens porti, tota (o la major part) d'infrastuctura interna per tal de tenir "controlat" el tema: que si la circulacio, que si els desviaments entre linies, etc. No se fins a quin punt es viable una circulacio d'aquest tipus.
Sal.lutacions:
Serie600
👍0👎0