Més enllà del titular, hi ha mitjans com La Vanguardia, El País o Laciutat.cat, per esmentar-ne 3, on ja destaquen a sots-títol o en lletres prou grans el fet d'un comiat entranyhable, emotiu i que va constituir una festa per aficionats i persones que s'estimaven aquests trens; i també, en el cas d'El País, la preservació del triple. Perquè no es quedi tot al voltant de la retirada d'amiant.
https://www.lavanguardia.com/local/barc ... 00-l1.html
https://www.europapress.es/catalunya/no ... 54159.html
https://metropoliabierta.elespanol.com/ ... 382_0.html
https://www.elperiodico.com/es/fotos/en ... -110496389
https://elpais.com/espana/catalunya/202 ... elona.html
https://www.elnacional.cat/es/barcelona ... 3_102.html
https://www.elperiodico.com/es/barcelon ... -110499809
https://www.totbarcelona.cat/es/movilid ... ed-558836/
https://laciutat.cat/es/la-ciudad-de-ba ... -agridulce




