El que sí crec que valdria la pena és establir un Sistema de Coordinació de la Reserva de Bitllets (en endavant Sicoreb):
Com que ja ho he fet altres cops i em sembla una bona manera de fer aquestes coses seria convenient fer una reserva de places per telèfon, de diverses places que estiguin juntes amb localitzadors independents perquè cadascú pugui anar a recollir els bitlelts individualment en el lloc i moment que li sigui més fàcil.
En primer lloc caldria disposar una orientació sobre la ocupació d'aquest tren i saber així amb quanta anticipació s'hauria de fer una reserva de plaça però en principi si la sortida es fa en dissabte la reserva telefònica es faria el divendres de la setmana anterior.
Si no m'erro actualment les reserves telefòniques són vàlides durant 72 hores des del moment en que es fan, per tant, la reserva valdria fins al migdia del dilluns anterior al viatge, es trucaria cap a les 12:30 del divendres en cas que m'encarregui de fer anar el Sicoreb.
També caldrà separar assistències confirmades i assistències condicionades per mantenir les places juntes entre les assistències confirmades.
Per tant podeu anar confirmant l'assistència en aquest mateix fil.






