Hola, gent.
Em sap greu com a vosaltres (encara no l'he vist mai, el tren del Gran Metro), però el fet és que la visita del dia 25 de febrer, finalment no podrà incloure les instalacions del Metro. En Xavi ja ha enviat el programa modificat, que podeu trobar en el primer missatge del tema.
Els motius són dos.
Per una banda, hi ha molt poc personal destinat al Metro en aquella cotxera, i aquell dia no hi haurà ningú. I per visitar les instalacions cal que algú (del Metro) sigui present.
Per una altra, el tren del Gran Metro no hi serà (o potser a hores d'ara ja no hi és). Estarà a les instal·lacions de Can Boixeres per repintar-lo. Si hi hagués estat, possiblement la seva presència hagués justificat la d'una persona responsable del Metro, la qual cosa hagués fet desaparèixer de retruc el primer motiu. El cas és que el tren no hi serà. Mala sort (a en Murphy li agrada jugar amb els calendaris).
Haurem de deixar per més endavant la coneixença del tren M-1 et al. (per què diantre, sabent com ens agrada l'originalitat dels vehicles, tothom acabem dient "el tren de la sèrie 300", i jo el primer?
Evidentment, us continuo recomanant la visita

Penseu que a Lutxana no li queda massa temps de vida, com a cotxera d'autobusos... Jo mai no m'en penediré, per exemple, d'haver pogut visitar Borbó fa dos anys. Avui en dia ja no podria.
👍0👎0