Suposa el cas que un radar detecta un cotxe circulant a 160 km/h per autopista. Això comporta una *sanció* econòmica de xxx euros (no sé exactament quants) i una reducció de 3 punts del carnet (segons http://www.permisoporpuntos.es )
El conductor demana el certificat tècnic del radar que l'ha sancionat i com va passar fa un temps, resulta que el radar no té els papers en regla.
Per aquest motiu un jutge estima que no es pot provar que hi hagués infracció i per tant ni hi ha multa, ni reducció de punts.
[editat per modificar l'enllaç que no anava bé]






