Tot i que jo no escric gaire per aquest fòrum, el vaig seguint i estaria interessat en visitar alguna cotxera de Metro, sempre i quan no coincideixi amb el Centenari dels Autobusos. Segurament, m'acompanyarien una o dues persones.
Salutacions.
Hora i data actual: 13 juny 2026, 01:46
Entrada Autor: zyttaro83 » 03 ago. 2006, 20:34
Entrada Autor: aarongilp » 03 ago. 2006, 20:35
JaMiRo! (+acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp

Entrada Autor: JaMiRo! » 03 ago. 2006, 23:31
Entrada Autor: aim » 03 ago. 2006, 23:44
Entrada Autor: aarongilp » 03 ago. 2006, 23:50

Entrada Autor: JaMiRo! » 03 ago. 2006, 23:52
Entrada Autor: aarongilp » 03 ago. 2006, 23:57
De fet, al dir "Compte amb els flaixs" volia dir "més val que no se us dispari cap flaix" i, per tant, recolzar la càmera on es pugui. Per als que no tenim tripode, papeleres, escales o similars ens vindran molt bé, i si no, al terra...JaMiRo! ha escrit:Per cert, responent l'Aaron, porteu trípode o recolzeu la càmera en algún lloc per fer fotos, ja que si no llavors si que molestariem.

Entrada Autor: Serie600 » 04 ago. 2006, 00:05
JaMiRo! ha escrit:Això va com va; a mi em vàren enganxar a la L11 fent fotos i una empleada em va fotre una bronca...Segons ella, estava "fotografiant el comandament de l'escala mecànica" (segons aquesta espabilada empleada, comandament de l'escala mecànica=botó de parada d'emergència).
Salut!
Entrada Autor: aim » 04 ago. 2006, 00:13
JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
zyttaro83 (+1/2 acompanyant/s)
Entrada Autor: aarongilp » 04 ago. 2006, 00:20
Sobre aquest tema hi ha molt a dir...a mi m'agraden molt molt molt les fotos que o bé són sense flaix en llocs on hi ha més o menys il·luminació però no la suficient per a que no surtin mogudes (per exemple, des d'una andana il·luminada, de nit), o bé sense gaire il·luminació però utilitzant un flaix raro que té la meva compacta, que sembla que sigui un flaix de dispersió o algo, que enlloc de concentrar la llum la dispersa, quedant un efecte guapo...però com que no es poden fer amb flaix, la cosa és clara...Serie600 ha escrit: Tema flash. Com a mi personalment no m'agrada com quedan les fotos, l'he buscat el "trucu" a la meva camara: Faig les fotos en "Manual" sobreexpossant una mica o donant una mica mes de temps de dispar. Aixo si, sobre un suport estable, que si no surten mogudas. Pero normalment em queden bastant be. La majoria que faig d'interiors, las faig aixi. Tinc fotos on teoricament esta prohibit de fer-ne, com no veuen el "flashasu", no es donen compte.

Entrada Autor: Serie600 » 04 ago. 2006, 00:29
Entrada Autor: JaMiRo! » 04 ago. 2006, 11:50
JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp

Entrada Autor: victorcasta » 04 ago. 2006, 16:43
Em quedaré amb el Triangle Ferroviari, ja que hi ha molta varietat i hi ha el 9000 però m'agradaria molt veure Sagrera (i el 400), a més del Centre de Control. No podries demanar visitar també el CCM? No està gaire lluny del Triangle...JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
victorcasta (potser 1 ó 2 acompanyants)
Entrada Autor: abegot » 04 ago. 2006, 17:33
Entrada Autor: JaMiRo! » 05 ago. 2006, 14:16
JaMiRo! (+1 acompanyant)
Trenscat
aim
Pere
orique (+1 acompanyant)
wefer
Serie600
Mortadel·lo
Fran-Ikarus
entfe001
aarongilp
victorcasta (+1/2 acompanyant/s)
UT596001
pokeroms
Entrada Autor: abegot » 05 ago. 2006, 15:01
Posseu-me a la llista !!abegot ha escrit:Jo he votat per el Triangle, cotxeres de busos, conec un parell, cotxeres de metro-metro no en conec cap,(el CTC de Sagrada Familia, si. Vaig estar un matí). El Triangle és molt gran?. Que porto el gran angular, el 105 micronicor, o el 300. Orienteu-me, si us plau, és per no anar carregat. Gràcies
Edito, no tinc zoom, no m'agradat mai.
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026