Utilitzant una T-10 i anant amb FGC, amb 6 viatges marcats ens sortiria a compte fins i tot deixant els 4 viatges restants sense utilitzar:
Cost de la T-10: 28,80 €
Cost de 6 bitllets senzills: 29,70 €
Cal dir que amb els 4 viatges restants s'ha de decidir què fer: Si algú es queda la targeta (i per tant, paga aquests 4 viatges) o si es decideix destruirla (en aquest cas, els viatgers que haguessin usat la targeta pagarien els 4 viatges entre ells).
Noteu que 6 viatges equivalen a 3 viatges d'anar i 3 de tornar (o sigui, 3 persones)
Anant amb Renfe s'ha de tenir en compte que surt a compte comprar targeta a partir de 7 o 8 viatges marcats, depenent de quina targeta es compra. Això vol dir, com podeu pensar, 4 persones. Anar amb Renfe, tot i que és més barat, comporta dues contrapartides:
1. L'estació de Manresa està al riu. Això vol dir haver d'anar caminant fins a Baixador o Alta, i en pujada.
2. Una Bonotren només es pot fer servir a Rodalies Renfe.
Cost de la T-10: 28,80 €
Cost de la Bonotren: 25,80 €
Cost de 7 bitllets senzills Renfe: 26,60 € (si hom vol comprar una Bonotren)
Cost de 8 bitllets senzills Renfe: 30,40 € (si hom vol comprar una T-10)





