Tren a l'Agulla FGC, altre cop!

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 25 ago. 2006, 18:26

Se m'ha ocorregut que si som vàries les persones que anirem a Manresa des de Barcelona, o des d'altres punts de l'àrea metropolitana, i hagin de passar per Barcelona, sortiria a compte anar amb una targeta en comptes d'un abonament.

Utilitzant una T-10 i anant amb FGC, amb 6 viatges marcats ens sortiria a compte fins i tot deixant els 4 viatges restants sense utilitzar:

Cost de la T-10: 28,80 €
Cost de 6 bitllets senzills: 29,70 €

Cal dir que amb els 4 viatges restants s'ha de decidir què fer: Si algú es queda la targeta (i per tant, paga aquests 4 viatges) o si es decideix destruirla (en aquest cas, els viatgers que haguessin usat la targeta pagarien els 4 viatges entre ells).

Noteu que 6 viatges equivalen a 3 viatges d'anar i 3 de tornar (o sigui, 3 persones)

Anant amb Renfe s'ha de tenir en compte que surt a compte comprar targeta a partir de 7 o 8 viatges marcats, depenent de quina targeta es compra. Això vol dir, com podeu pensar, 4 persones. Anar amb Renfe, tot i que és més barat, comporta dues contrapartides:

1. L'estació de Manresa està al riu. Això vol dir haver d'anar caminant fins a Baixador o Alta, i en pujada.

2. Una Bonotren només es pot fer servir a Rodalies Renfe.

Cost de la T-10: 28,80 €
Cost de la Bonotren: 25,80 €
Cost de 7 bitllets senzills Renfe: 26,60 € (si hom vol comprar una Bonotren)
Cost de 8 bitllets senzills Renfe: 30,40 € (si hom vol comprar una T-10)
00



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 25 ago. 2006, 18:44

Hola!

Això de les tergetes es molt bona idea, pero per la meva part anire amb cotxe, per dos motius, Primer: jo em vull quedar a sopar allà i veure els focs artificials que fan a la nit. Segon: al meu cotxe es pot fumar, al tren no. Vicis..................
A part que en acabat dels focs, aquella hora, agafar el TREN, arrivar a Barcelona, agafar la L3, i despres fer un altre transvord a la L5, que es el que tinc que fer jo, la veritat em fa molta mandra i em sembla que a l'hora que arrivaria ja no hi ha METRO.

Si algu li interesa la idea, de quedarse allà i tal, jo despres ja el baixaria amb el cotxe i ja l'intentaria portar a casa clar, perque aquelles hores... Per altre banda, els que pujeu amb tren, ja ens veurem allà dalt.

Salut!!!!!!

Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!!!!!!!!!!!!!
00



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 25 ago. 2006, 21:42

La idea de compartir T-10 o bonotren em sembla bé, però jo no passaré per Barcelona, d'altra banda aniré amb RENFE fins St.Vicenç de Castellet i allà agafaré FGC, i només pagaria el bitllet senzill de Terrassa a St.Vicenç, doncs per al St.Vicenç-Manresa ja disposo d'una T-Regional de 2 zones.
00



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » 25 ago. 2006, 23:28

A la tornada si tot va bé com a mínim dues persones de l'expedició franco-basca faríem servir aquesta targeta.
00


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » 26 ago. 2006, 01:32

Perdoneu la meva ignorència, pero, quin preu té el tren historic?, es gratuit?
00



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 26 ago. 2006, 01:47

Ferrovi ha escrit:Perdoneu la meva ignorència, pero, quin preu té el tren historic?, es gratuit?
El tren és gratuït, i més que tren històric és un servei especial de festa Major que coincideix que es fa amb material que no presta servei regular.
00



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 26 ago. 2006, 13:30

Per veure les circulacions del tren del Parc de l'Agulla pots mirar a http://www.trenscat.com/metrobaix/circesp042908_ct.html on hi ha les fotos de l'any 2004, tot i que cada any és similar ;)

Per cert, com que no podré anar-hi us demanaria un favor a qui pugui fer-ho: necessitaria fotos de l'andana provisional que es munta al Parc de l'Agulla, més que res de la ubicació, pel projecte final de carrera. Gràcies! :roll:
00



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 26 ago. 2006, 13:55

Trenscat ha escrit:Per cert, com que no podré anar-hi us demanaria un favor a qui pugui fer-ho: necessitaria fotos de l'andana provisional que es munta al Parc de l'Agulla, més que res de la ubicació, pel projecte final de carrera. Gràcies! :roll:
Si demà finalment hi pujo, compta amb elles. ;)
00



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 28 ago. 2006, 01:05

Després d'haver passat una tarda a Manresa, passo a comentar-vos un parell de coses, més que res, per a qui no hagi vingut:

* L'estació de Manresa - Alta està en obres. Això ha motivat que el MAN efectués el recorregut íntegrament per la zona controlada pel CTC. Hi havia maquinistes a les dues cabines. El MAN entrava a Manresa Alta per la via principal, seguia fins entrar a mitges el túnel de Viladordis i tot seguit girava cua per enfilar cap a l'Agulla.

* He tornat en Renfe per ser més barat el bitllet senzill.

* M'estic aficionant a la fotografia nocturna :D .

Us deixo un tercet de fotos. Tinc uns videos amb so del MAN però pesen una mica massa... :bleah :begut :bleah
00



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 28 ago. 2006, 01:12

Us en penjo dues més i prou.

Per cert, que no m'en recordava: he hagut d'aguantar força jessies i personatges semblants. Es veu que les festes majors atrauen aquests especímens...

De forumistes n'he trobat uns quants: en Josep Serre, en jordilar... segur que hi havia algun més, però no s'ha volgut donar a conèixer... :twisted:
00



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 28 ago. 2006, 12:14

Hola!

Jo hi vaic ser, i numes vaic veure a: Josep Serre, i a Bernat Borràs. Mi vaic estar fins a fer l'ultim viatge de tornada, i també de pas vaic anar a comprar una coca bonisima a un "tenderete" que hi havia montat al costat del llac del Parc de l'Agulla. Aquest any hi havia pocs frikis dels trens.

Salut!

Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!
00



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 28 ago. 2006, 13:30

Al final vaig (vam, ananva amb la malba) poder-nos arribar fins a l'Agulla però només per veure el penúltim tren que va arribar-hi... Ostres tu, un any que van per la via general fent maniobres diferents i m'ho perdo! Ja m'estranyava a mi veure maquinistes a les dues cabines i amb els llums engegats tant a un costat com a l'altre... :roll:
En anar-hi tan tard (vora les 21:30) de forumista només vam veure en Serie-1000-metro com ell mateix ja ha dit.
00



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 28 ago. 2006, 16:25

Hola!

Jo i la JaMiRa! hi vam ser, i vaig veure el josep_serre, n'UT596001, en Mr.Baricentro i en Jordilar (si no em deixo ningú). :roll:

Vam arribar a Manresa-Baixador a les 18:00 (igualment, vam prendre el tren de dos quarts) i ens vam estar donant voltes i fent fotos fins a les 20:00, per prendre el tren d'un quart fins a Sant Boi, a on haviem anat en automòbil des de Badalona. :blah

Llàstima no veure el Serie-1000-Metro (no vaig veure ningú alt, prim i amb cara de boig com vas dir :D ) ni el Bernat Borràs (tampoc vaig veure ningú que es diguès Barrote Estopón :) ), així com l'orique (no vaig veure ningú semblant a en Musculator :D ). Així ja coneixieria més gent del FoTraCat (Fran-Ikarus dixit). :roll:

De segur que algún membre no identificat hi va anar, també...Ferrovi, alias l'anònim? :?:

Per acabar, sí Déu n'hi do la quantitat de gent que hi havia, moltíssima. Cal dir que també molt de burro que no sabia deixar sortir a Manresa-Baixador... >:(

Salut!
00


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 28 ago. 2006, 21:25

Veus, ara me'n recordo de'n Loyster, el vaig veure... :D
00


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

malba
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: malba » 28 ago. 2006, 21:39

Com molt bé diu en Bernat, vam arribar just per poder veure el penúltim tren. Això si, l'energia lumínica es nota que no la volen malgastar els manresans,eh? :P A part d'això, també ens vem quedar a veure els focs artificials. Del que segur que no me'n oblidare és la imatge de veure els ànecs tranquils pel llac i, de cop i volta i començant els focs, veure els ànecs nedant a 20 km/h xD :) semblava que anéssin amb un coet al cul :)
00



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 28 ago. 2006, 21:52

Certament el què diu la malba és veritat. Els ànecs sortien corrent esperitats davant l'espectacle pirotècnic. La veritat és que és molt bonic i val molt la pena de veure, malgrat l'autèntic caos viari que es forma a la zona. Per cert, tal com comento al meu bloc, com és que els serveis ferroviaris entre Manresa i l'Agulla finalitzen a les 21:30? No podrien allargar-los fins a les 22:30 o 23:00 per tal de retornar la gent cap a Manresa un cop acabat el piromusical? De ben segur que contribuira a reduir l'embús que es forma a l'entorn del Parc.

Al meu bloc tinc una foto del penúltim tren estacionat al Parc de l'Agulla: http://trenscatbloc.blogspot.com/
00



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 29 ago. 2006, 09:30

Hola!

Benu això dels anecs, tambe ens pasa cuan fan els focs artificials cada any al llac de Puigcerdà, la veritat esque els pobres animals u pasen malament, i no seria la primera vegada que una mare perd als seus anagets, sobretot cuan la tarda avanç veus a una mare anec, amb 5 o 6 de petitets al derrere, i a la nit els veus tots corrents cap aqui i cap allà, a mi els focs m'agraden, pero al mateix moment penso que els haurien de treure, de l'aigua i tancarlos algun lloc.

Salut!!!!

Llarga vida als 1000ls i 1100s!!!!!!!!!!!!
00



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 29 ago. 2006, 20:19

Al final vaig estar-m'hi breus moments i sense pujar a cap viatge, doncs tenia el temps molt just i no em vaig arriscar a fer un viatge Alta - Baixador - Alta per por a perdre l'EixBus de les 19.15, l'últim del dia. En cas d'haver-lo perdut, ho hauria tingut molt fumut de tornar a Girona.

Al final només vaig poder parlar una estona amb n'UT596001.

P.S: I resulta que al final no va ser una errata allò de Viladordis :)
00



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 29 ago. 2006, 20:24

entfe001 ha escrit:
P.S: I resulta que al final no va ser una errata allò de Viladordis :)
Vas arribar, com a molt, fins al límit de maniobres de Manresa Alta, no fotessim... :D
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”