Pàgina 2 de 2

Publicat: 28 març 2007, 21:59
Autor: Jordi Freixas
Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?

Publicat: 28 març 2007, 22:13
Autor: Pere
Jordi Freixas ha escrit:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.

* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)

Publicat: 12 abr. 2007, 17:45
Autor: ABB_Traccion
Doncs la 131 al Rc té més goteres i filtracions que un espia sord...

Publicat: 12 abr. 2007, 17:51
Autor: Jordi Freixas
Pere ha escrit:
Jordi Freixas ha escrit:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.

* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)
I quina necessitat tenen de renovar-li la cabina, si és que en 4 dies seran apartades definitivament?

Publicat: 12 abr. 2007, 18:21
Autor: Jordilar
Quan un tren pasa la R, és per que hi ha la intenció de que duri molts anys.

Salut,

Publicat: 12 abr. 2007, 18:31
Autor: Jordi Freixas
Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat xD

Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.

Publicat: 12 abr. 2007, 19:38
Autor: Pere
Avui l'encarregada de fer el servei matinal a Terrassa ha sigut amb la 440R-239M de dos cotxes, acoblada a la 440R-200M

Publicat: 12 abr. 2007, 20:29
Autor: ABB_Traccion
Jordi Freixas ha escrit:Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat xD

Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.
Bé... jo sento campanes de que Civies aquí dalt, mmm... :suar no... com a molt, pujaran 447 (espero que les facin alguna cosa amb els seients... :x ).

Ens veiem! :mmm xD

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Publicat: 28 març 2008, 22:17
Autor: UT440_132M
Jo dilluns passat a Vic vaig caçar la 440 118C 131M, cap a les 18.25 mes o menys, les vegades que podeu anar amb 440 sense reformar son: Origen : LA TOUR DE CAROL
Destino : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
08.15 11.35 C3 3.20
18.42 22.05 C3 3.23
Procedent de Puigcerdà - Destinació L'Hospitalet:

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.31 09.44 C3 3.13
Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : PUIGCERDA


Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.10 C3 3.18
16.58 20.24 C3 3.26
18.49 22.09 C3 3.20

Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : LA TOUR DE CAROL


Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo

Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.17 C3 3.25

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Publicat: 28 març 2008, 22:32
Autor: UT440_132M
No sempre es fa el servei amb les dues UT440 sense reformar, a vegades es fa amb 440R de dos cotxes. És tenir sort i paciència. :ok

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Publicat: 28 març 2008, 22:36
Autor: UT440_132M
Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Publicat: 28 març 2008, 22:38
Autor: josep_serre
No hi ha cap problema perquè una 447 pugi a Puigcerdà de fet hi han pujat més d'un cop passant pel túnel del cargol, no hi ha més remei, per pujar en servei més amunt de Ribes s'havia de reforçar el sistema de frenat d'aquests trens cosa que no s'ha fet.

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Publicat: 28 març 2008, 23:05
Autor: UT440_132M
Ja pero sapiguen com es la RENFE...

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Publicat: 28 juny 2010, 21:04
Autor: canalcole
Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M ha escrit:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Publicat: 02 jul. 2010, 09:06
Autor: calisay
canalcole ha escrit:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M ha escrit:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(
Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???

Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa

Publicat: 02 jul. 2010, 11:10
Autor: canalcole
Sí, totes... :'(

Fa 2 anys

Publicat: 02 jul. 2010, 12:56
Autor: UT440_132M
calisay ha escrit:
canalcole ha escrit:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
UT440_132M ha escrit:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei... :(
Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???
Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat. :'(

Re: Fa 2 anys

Publicat: 11 ago. 2010, 13:47
Autor: solde13
canalcole ha escrit: Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat. :'(
Encara hi es, amb la "decoració urbana" que renfe no evita >:( :nono