EXILE














Jo sóc del veí, i la resta del seu grup, de l'Enya a les costes de Dublín: Bono, Edge, Adam i Larry.
Bé, off topic per unaltre dia. Ejem, visquen les 440!!!! (amb Exile de fons jojojojo).
Vox
Hora i data actual: Dilluns 16/06/2025 23:33
Entrada Autor: neroon » Dimecres 18/10/2006 12:19
Entrada Autor: galdric » Dimecres 01/11/2006 11:33
La RENFE no respecta res! Tampoc respecta als viatgers que som qui la manté!Renfe451 ha escrit:Un amic meu m'ha dit que desguaçarán la 440-130M per el mal estat que té.
Aquesta 440 va circular a la C3.
La renfe no respecta el material históric
Entrada Autor: galdric » Dimecres 01/11/2006 11:33
La RENFE no respecta res! Tampoc respecta als viatgers que som qui la manté!Renfe451 ha escrit:Un amic meu m'ha dit que desguaçarán la 440-130M per el mal estat que té.
Aquesta 440 va circular a la C3.
La renfe no respecta el material históric
Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 01/11/2006 16:44
Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 01/11/2006 16:52
Home, és que els 5000 no es van comprar perquè sí, es van comprar expressament per substituir els 1000.Mako448 ha escrit:Sí esque la Renfe és la Renfe,el problema que no és l'única empresa que és carrega el material històric,un bon exemple és FGC,on volen carregar-se uns trens que no han fet ni 20 anys,això és respectar el material?,i volen ivadir una línia d'un mateix tren(a renfe per lo menys hi ha varietat)
I TMB tampoc no crec que cuidin gaire el material que tenen,ja que volen carregar-se els 1000.
Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 01/11/2006 16:59
Entrada Autor: Pere » Dijous 02/11/2006 19:25
No ens enganyem, les UT 211 estan fetes pols. I a FGC li surt més a compte comprar UT 213 que renovar i adaptar 211Mako448 ha escrit: O sigui,més vaietat de trens a les línies ferroviaries,que ningù faci com el que vol fer FGC a la LL-A,carregant-se uns trens que no han durat ni 20 anys
Entrada Autor: Mako448 » Dijous 02/11/2006 19:45
Entrada Autor: mikado » Diumenge 05/11/2006 14:23
Entrada Autor: galdric » Dilluns 06/11/2006 11:23
Entrada Autor: Vox » Dilluns 06/11/2006 11:50
Entrada Autor: galdric » Dilluns 06/11/2006 12:10
Hi havia hagut durant molt de temps uns TALGO III RD, que feien la ruta Cartagena-Montpeller-Cartagena, però fa gairebé un any o més que van éssers canviats per trens TALGO PENDULAR RD, de quarta o cinquena generació, amb els colors corporatius de TALGO PENDULAR, o sigui de color blau i blanc.Vox ha escrit:Doncs a mi m'agraden molt els Talgo III! (frikisme absolut clar, es el meu Talgo de tota la vida) encara que sigui només per un tema visual + Ibertren![]()
De totes maneres crec que ja els estaven retirant.
No hi ha, però, un Talgo III RD que va i ve a França?
Vox
Entrada Autor: davida » Dilluns 06/11/2006 12:16
Actualment hi ha 2 serveis de Barcelona a Montepellier:Vox ha escrit: No hi ha, però, un Talgo III RD que va i ve a França?
Entrada Autor: neroon » Dilluns 06/11/2006 17:21
galdric ha escrit:El que sí haurien de retirar d'una vegada són tots els cotxes TALGO de la sèrie III. Són els que cobreixen les circulacions de Barcelona-Irún-Hendaia, Barcelona-Miranda de Ebro-Bilbao, Barcelona-León-Oviedo-Gijón, Barcelona-A Coruña-Vigo i Barcelona-Castejón-Burgos-Valladolid-Salamanca. Penseu que, si no recordo malament, van ésser posats en circulació a principis dels anys seixanta (1961,1962 o 1963), i sembla, i a la vista està, que ja els hi toca la jubilació, no?
Aquests trastos sí que haurien de desaparèixer de les vies!
Hi ha moltes i evidents ganes de inaugurar noves línies amb trens d'alta velocitat d'última generació, i en canvi els recorreguts esmentats segueixen essent servits amb un material rodant obsolet. I no dic res de les vies, que també necessiten, en alguns trams, una revisió i reparació a fons. Adjunto una mostra del tren esmentat, tot i que no es veu massa bé.
Galderic
[img=http://img34.imagevenue.com/loc599/th_08512_UN_TALGO_III_i_LA_269_915_122_599lo.jpg]
Torna a “Material rodant ferroviari”