Moltes gracies altre vegada El LLop.
Penso que seria una bona idea. Es podria crear alguna mena de fil-diccionari on trobar i/o possar termes i definicions de sistemes ferroviaris, senyalitzacio, etc.
Vots a favor?....
Sal.lutacions:
Serie600
Hora i data actual: 13 juny 2026, 20:15
Entrada Autor: JaMiRo! » 19 oct. 2006, 10:12
Vot a favor (i més ara us podré ajudar perquè treballaré a l'Alstom)...Serie600 ha escrit:Penso que seria una bona idea. Es podria crear alguna mena de fil-diccionari on trobar i/o possar termes i definicions de sistemes ferroviaris, senyalitzacio, etc.
Vots a favor?....

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 19 oct. 2006, 12:00
Entrada Autor: Serie600 » 19 oct. 2006, 23:16
Mira que t'agrada "filar" prim Jamiro.....JaMiRo! ha escrit:Vot a favor (i més ara us podré ajudar perquè treballaré a l'Alstom)...Serie600 ha escrit:Penso que seria una bona idea. Es podria crear alguna mena de fil-diccionari on trobar i/o possar termes i definicions de sistemes ferroviaris, senyalitzacio, etc.
Vots a favor?....![]()
La pregunta és, a quin fil?
Entrada Autor: entfe001 » 21 oct. 2006, 13:12
Això m'ha passat a FGC, amb un tren sortint un minut i mig abans de l'hora havent-me d'esperar 18 minuts pel següent.Denisuko ha escrit:La veritat es que aixo son coses curioses, a més, si un dia et tanquen les portes als nassos i veus que el motorista se'n va i li queden 30 segons de regulació, dons pots posar una reclamació amb tot el dret i la raó del mon (Quina mala llet, no?)
Entrada Autor: Denisuko » 21 oct. 2006, 15:04
Yo, ho sento molt per la persona que conduís, pero hauria fet la reclamació, em sembla que tots hem de complir amb els nostres horaris, encara que tots tenim pressa per acabar el treball, pero els horaris s'han de complir, i amb els 18 minutos que tenies, es podria fer una reclamació perfectamententfe001 ha escrit:Això m'ha passat a FGC, amb un tren sortint un minut i mig abans de l'hora havent-me d'esperar 18 minuts pel següent.Denisuko ha escrit:La veritat es que aixo son coses curioses, a més, si un dia et tanquen les portes als nassos i veus que el motorista se'n va i li queden 30 segons de regulació, dons pots posar una reclamació amb tot el dret i la raó del mon (Quina mala llet, no?)
Inexplicablement, no en vaig fer constància al llibre de reclamacions. Encara em pregunto per què.
Entrada Autor: entfe001 » 21 oct. 2006, 15:13
Entrada Autor: Guigui » 08 nov. 2006, 12:41

Entrada Autor: motoristaMetroBCN » 08 nov. 2010, 04:50
La veritat es que aixo son coses curioses, a més, si un dia et tanquen les portes als nassos i veus que el motorista se'n va i li queden 30 segons de regulació, dons pots posar una reclamació amb tot el dret i la raó del mon (Quina mala llet, no?)[/quote]
Entrada Autor: Renfe445 » 29 feb. 2016, 09:48
Entrada Autor: oriolp13 » 10 gen. 2017, 14:58
Entrada Autor: Renfe445 » 10 gen. 2017, 15:08
Lo del número que aparece después de la I creo que lo pregunté como dos veces hace tiempo.oriolp13 ha escrit:Algú sap si han canviat el sistema que regula l'interval dels trens?
Abans quan un tren arribava avançat, al sistema de regulació sortia A0:45 (sinó vaig errat), i avui, a Pg. de Gràcia L4 he vist que a la part superior constava el següent: A0:45I95.
Algú sap que és/a què és deu?
Entrada Autor: Miquel » 10 gen. 2017, 15:18
Ja fa uns mesets. Jo tampoc se realment que volen dir els darrers tres dígits. Pensava al principi que fos algun ID del servei que està realitzant aquell tren, però em sembla que no.Renfe445 ha escrit:Lo del número que aparece después de la I creo que lo pregunté como dos veces hace tiempo.oriolp13 ha escrit:Algú sap si han canviat el sistema que regula l'interval dels trens?
Abans quan un tren arribava avançat, al sistema de regulació sortia A0:45 (sinó vaig errat), i avui, a Pg. de Gràcia L4 he vist que a la part superior constava el següent: A0:45I95.
Algú sap que és/a què és deu?![]()

Entrada Autor: trenesrenfe123 » 10 gen. 2017, 19:07
Justament avui m'he fixat a Verdaguer L4 -> Trinitat Nova, i quan el sistema de regulació marcava 00:00, a sobr ehi posava A00I95...oriolp13 ha escrit:Algú sap si han canviat el sistema que regula l'interval dels trens?
Algú sap que és/a què és deu?
Entrada Autor: Renfe445 » 11 gen. 2017, 01:40
Entrada Autor: Renfe445 » 11 gen. 2017, 15:03
http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=4183metring ha escrit:Potser que iniciem un fil nou dedicat a aquest tema...

Entrada Autor: trenesrenfe123 » 11 gen. 2017, 21:37
Ah, molt interessant! O sigui d'alguna manera es diu si els trens estan circulant amb la freqüència habitual o no, oi?xabuca ha escrit:La I és l'índex de regularitat de la línia en tant per cent.
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026