Era una senyora gran, i em va ensenyar el bitllet preguntant-me si la salsitxa que hi havia allà parada era el TER de Rodez.
Em vaig quedar de pedra:
Alès-Rodez en tren via Nimes-Montpeller-Besiers-Millau!!
Hora i data actual: 25 juny 2026, 17:29
Entrada Autor: 437.001 » 22 nov. 2006, 22:06
Entrada Autor: davida » 22 nov. 2006, 22:29


Entrada Autor: liniadelRipollés » 23 nov. 2006, 21:03
En aquests moments depén de la investidura d'en Montilla. Ja us ho explicaré si hi vaig.Jordilar ha escrit:Bueno,
Adolf, Eloi i Cap de C.T.C: Vindreu al final?
Entrada Autor: Platanito » 24 nov. 2006, 09:34
NO! La vida és bella... No mereix la pena treure's la vida per tenir un o altre President. No ho facis!liniadelRipollés ha escrit: En aquests moments depén de la investidura d'en Montilla. Ja us ho explicaré si hi vaig.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 24 nov. 2006, 23:46
PLAÇA CATALUNYAentfe001 ha escrit:Vinc.
Per a l'anada faré bondat i demanaré el bitllet a una estació on el tren hi té parada (a la qual li tinc unes ganes)
A la tornada...

Entrada Autor: liniadelRipollés » 25 nov. 2006, 20:18

Entrada Autor: liniadelRipollés » 25 nov. 2006, 23:55
megapauer ha escrit:- Hi ha hagut bitllets a mà o tèrmics?
- Quina ha estat la cara de l'interventor?
- Suposo que heu demanat 15 bitllets diferents...
- Em c*g* amb el meu company que s'ha posat malalt i no m'ha permès venir.
Entrada Autor: entfe001 » 26 nov. 2006, 11:51
liniadelRipollés ha escrit:Tèrmics, a Girona

Entrada Autor: Watermark » 26 nov. 2006, 11:57
No creguis, es va passar una bona estona buscant Montcada i Reixac-Santa Mariaentfe001 ha escrit:tan fàcil de treure el bitllet per a l'interventor

Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026