Pàgina 2 de 2
					
				
				Publicat: 27 nov. 2006, 00:23
				Autor: sigfrid440s
				La serie 5000 d' FMB
Fa menys d'una setmana viatjava en el tren 509, que circulava en direcció Horta amb el cotxe 5013 com a cap del tren.  Sembla se que va perdre contacte amb el sistema ATO a sagrada familia y en entrar a 50kmh a hosp sant pau no reduia velocitat. El motorista va tirar del fre d'emergencia y no reacionaba, va haer de ficar el punt 7 de frenada (el maxim) y la primera porta va quedar a dins del tunel. 
Error ATO....Error ATO. El 5000  No detectava les balizes.
			 
			
					
				
				Publicat: 27 nov. 2006, 09:33
				Autor: Ecomobisostrans
				Ferrovi ha escrit:Si no m'equivoco... Caf es espanyola no? això ho explica tot, a espanya, ens creiem que lo nostre es bó, pero es una caqueta, igual que el cinema, que només tracta de putes i xulos.
VISCA ALSTOM!
Percert JaMiRo... aquestes caixes, ja seran de 213.34 a 213.43.
Això significa que si a la L-A compren 6 trens més, amés dels 9 ja pactats, hauran de renumerar-ho tot, o fer la serie 214!!!
Fa temps em va explicar un conductor d'autobus que a les empreses financiades amb capital public els obliguen a tenir un minim (em sembla que 20 o 25 %) de material nacional. Per això TMB compra autobusos IVECO, tot i lo dolents que son.
 
			
					
				
				Publicat: 27 nov. 2006, 09:51
				Autor: Mortadel·lo
				un mil remolcant un 5000?  

 
			
					
				Sí, cert.
				Publicat: 27 nov. 2006, 20:23
				Autor: JaMiRo!
				Mortadel·lo ha escrit:un mil remolcant un 5000?  

 
Com creus que els primers 5000s es van entrar a Vilapicina? Les 1000s van fer de grues amb uns suports especials. 

 
			
					
				Re:
				Publicat: 18 abr. 2010, 21:58
				Autor: MACOSA
				metring ha escrit:Una mica off topic, però relacionat: algú em pot dir quins van ser els motius pels quals Macosa i MTM van plegar?

 
			
					
				Re: Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...
				Publicat: 19 abr. 2010, 00:00
				Autor: metring
				Gràcies per la foto, però...És resposta a la meva pregunta?  

 
			
					
				Re: Washington, Roma, Barcelona i altres problemes de CAF...
				Publicat: 19 abr. 2010, 00:11
				Autor: Lluita1714
				Em sembla que vol dir que:
a) es va ensorrar com a empresa, i va fer fallida
b) es va fer servir les terres per revaloritzar-les, fer La Maquinista.
c) totes dues opcions.