Pàgina 2 de 2
Publicat: 25 gen. 2007, 15:47
Autor: Mortadel·lo
el meu photoshop diu que hi ha empat

👍0👎0
Publicat: 25 gen. 2007, 17:10
Autor: aim
Jo el veig d'un color turquesa.... ni blau ni verd

👍0👎0
Publicat: 25 gen. 2007, 17:11
Autor: faristol
Fieu-vos de l'nformatica, fieu-vos, el que no veguin els vostres ulls!!!!
Perdo per l'heretgia pero l'he "grafitejat" amb el paint amb diferents Blaus i Verds i jo encara ho veig mes blau:

👍0👎0
Publicat: 25 gen. 2007, 17:13
Autor: Jordilar
Es blau turquesa. La veritat es que sembla pintat expresament per liar a la gent

👍0👎0
Publicat: 25 gen. 2007, 17:24
Autor: faristol
Hi ha Blau turquesa i Verd Turquesa!

👍0👎0
Publicat: 25 gen. 2007, 17:42
Autor: entfe001
En un convoy multicolor, nació la duda verdiazul... 
👍0👎0
Re:
Publicat: 26 abr. 2010, 14:01
Autor: bitxofo
Mortadel·lo ha escrit:els 400 tenen un sol llum, mentre que els 300 en tenien dos

Sí, jo agafava els 400 cada dia de petit i els deia els "tuertos".

Per cert:
És verd maragda, blau turquesa per altra gent, depenent dels seus ulls.

👍0👎0
Re: L'unic GRAFFITI de tren que m'agrada
Publicat: 26 abr. 2010, 22:19
Autor: ferroviario_catalan
Y digo yo: Si a los "tuertos" se les fundía la luz... Iban a oscuras??? Hoy en día, trenes con 2 faros, en ocasiones llevan uno fundido... este sólo tiene 1!!!!
Y sobre el color, azul turquesa a mi gusto y apariencia.
👍0👎0
Sobre el color
Publicat: 26 abr. 2010, 22:28
Autor: Guigui
Pel que fa al color dels 300 i 400, tenim un debat obert
en aquest altre fil.
👍35👍0👎0