Aqui a Barcelona, ciutat turistica, aquestes idees no es realitzen per que no li treuen prou diners als guiris i als propis barcelonins.
Pero una parell de lineas ''golondrineres'' integrades a la ATM serien exel.lents.
Golondrines integrades ja!
Hora i data actual: 27 juny 2026, 01:22

Entrada Autor: sigfrid440s » 10 set. 2007, 23:00
Entrada Autor: sortrens » 11 set. 2007, 00:17
sigfrid440s ha escrit:A Oslo hi ha una linea d'autobus que es fa...amb una mena de golondrina, esta integrada com a line de bus/tramvia y comunica el port amb els museus etc.
Aqui a Barcelona, ciutat turistica, aquestes idees no es realitzen per que no li treuen prou diners als guiris i als propis barcelonins.
Pero una parell de lineas ''golondrineres'' integrades a la ATM serien exel.lents.
Golondrines integrades ja!
Entrada Autor: Guigui » 11 set. 2007, 21:41
Entrada Autor: sortrens » 30 set. 2007, 17:44
Entrada Autor: Guigui » 30 set. 2007, 18:00
Entrada Autor: JaMiRo! » 30 set. 2007, 23:13
sortrens ha escrit:Iniciatives con posar de franc els viatges amb golondrina que es va fer durant les fetes de la Mercè és una oportunitat per promocionar aquest transport. I llàstima que el riu besòs sigui tant estret perquè també es podria pensar en posar un servei de minigolondrines que comuniquessin els barris del besòs de dalt de muntanya a sentit mar. O al riu Llobregat.
Entrada Autor: Guigui » 30 set. 2007, 23:56
Sempre s'hi podria fer punting*, com a Cambridge o a Christchurch (NZ)...JaMiRo! ha escrit:El Besòs no és navegable, no té profunditat...
Entrada Autor: sortrens » 31 ago. 2008, 20:41
Torna a “Aeri, marítim i altres”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026