DISSABTE 10 de MARÇ
Lloc: Estació Castellbell-Monistrol RENFE
Hora: 09:53 matí (08:46 de Sants)
-------------------------------------------------------------------------------
Hora i data actual: 06 jul. 2026, 22:35

Entrada Autor: liniadelRipollés » 03 març 2007, 16:19

Entrada Autor: josep_serre » 03 març 2007, 16:50

Entrada Autor: liniadelRipollés » 05 març 2007, 19:38
entfe001 ha escrit:Si us plau, que algú em comuniqui (privadament o en públic) el preu d'un bitllet de Girona a Monistrol amb tarifa de Catalunya Exprés i descompte del Carnet Jove.
Entrada Autor: entfe001 » 05 març 2007, 20:51

Entrada Autor: liniadelRipollés » 05 març 2007, 21:04
Entrada Autor: UT596001 » 06 març 2007, 10:44
No vols dir el de Montcada? (Transbord que és legal si es va amb bitllet de Rodalies)entfe001 ha escrit:No descarto baixar de l'exprés a Sant Celoni i demanar bitllet a Castellbell en aquesta estació. Hauria de fer el transbord entre les dues estacions de Sant Andreu, a Sants tinc només set minuts de marge si faig això (amb l'exprés em sobren tres quarts d'hora).
Entrada Autor: entfe001 » 06 març 2007, 12:28
Tens tota la raó. Passa que acostumat com estic als trens de la línia de Girona, on cap dels quals hi para, no tinc mai en compte aquesta possibilitat (a banda que m'eixampla, encara més, el temps de transbord).UT596001 ha escrit:No vols dir el de Montcada? (Transbord que és legal si es va amb bitllet de Rodalies)entfe001 ha escrit:No descarto baixar de l'exprés a Sant Celoni i demanar bitllet a Castellbell en aquesta estació. Hauria de fer el transbord entre les dues estacions de Sant Andreu, a Sants tinc només set minuts de marge si faig això (amb l'exprés em sobren tres quarts d'hora).

Entrada Autor: genissimon » 06 març 2007, 12:40
👍20UT596001 ha escrit:No vols dir el de Montcada? (Transbord que és legal si es va amb bitllet de Rodalies)entfe001 ha escrit:No descarto baixar de l'exprés a Sant Celoni i demanar bitllet a Castellbell en aquesta estació. Hauria de fer el transbord entre les dues estacions de Sant Andreu, a Sants tinc només set minuts de marge si faig això (amb l'exprés em sobren tres quarts d'hora).

Entrada Autor: genissimon » 06 març 2007, 13:45
👍20genissimon ha escrit:[...]Per a mí, més val llevar-se una hora abans i agafar el CEX de Girona a les 6:31 que et deixa a Sant Andeu Comtal (on s'acaba, segons la web de renfe) a les 7:43. Tens temps de sobra per prendre un cafè i arribar a peu a Sant Andeu Arenal a les 9:00 per agafar l'R4.
Salut !!
Entrada Autor: aarongilp » 06 març 2007, 15:24
El dia que un CEX tardi 2h28 per fer 102 km a la línia de Girona em suicido xDDDD (i no val dir que la setmana passada es va tardar més encara)genissimon ha escrit:Segons l'INFOTREN, el CEX de les 6:31 de Girona arriba a Sants a les 8:59. Si això és veritat (dubto menys de l'INFOTREN que de la web de renfe), aquesta és la millor opció. Tens 47' a Sants per a fer un cafè tranquil·lament. Jo no dubtaria a acostar-me a l'estació de Girona i confirmar-ho.
Salut !!

Entrada Autor: UT596001 » 06 març 2007, 16:07
El CEX que a la web de RENFE posa que acaba a St.Andreu Comtal en realitat va a Tortosa (i el que surt a les 05.59 de Girona va a Reus)genissimon ha escrit:Segons l'INFOTREN, el CEX de les 6:31 de Girona arriba a Sants a les 8:59. Si això és veritat (dubto menys de l'INFOTREN que de la web de renfe), aquesta és la millor opció. Tens 47' a Sants per a fer un cafè tranquil·lament. Jo no dubtaria a acostar-me a l'estació de Girona i confirmar-ho.
Salut !!
genissimon ha escrit:[...]Per a mí, més val llevar-se una hora abans i agafar el CEX de Girona a les 6:31 que et deixa a Sant Andeu Comtal (on s'acaba, segons la web de renfe) a les 7:43. Tens temps de sobra per prendre un cafè i arribar a peu a Sant Andeu Arenal a les 9:00 per agafar l'R4.
Salut !!
Entrada Autor: entfe001 » 06 març 2007, 21:19
Ja pots començar. Aquest CEX perd la tira de temps entre Sant Celoni i Sant Andreu Comtal (on sí hi para) per tal de poder adaptar-se a l'horari del CEX de Tortosa. L'he agafat uns quants cops ja i és desesperant, especialment si vull baixar al Clot i el tren s'espera vora 10 minuts a SAC després d'haver anat a pas de burra des de Granollers.aarongilp ha escrit:El dia que un CEX tardi 2h28 per fer 102 km a la línia de Girona em suicido xDDDD (i no val dir que la setmana passada es va tardar més encara)
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026