La cinta confirma que l'homicida del metro de Barcelona va tirar la víctima sense haver-hi discutit
Els Mossos ja coneixen la identitat de la víctima, però no n'han facilitat cap dada
L'home que ahir en va matar un altre a l'empènyer-lo a les vies del metro de Barcelona en el moment en què passava un comboi no semblava conèixer la víctima i va actuar sense que haguessin discutit, segons revelen les imatges preses per les càmeres de seguretat, tal com han confirmat els Mossos d'Esquadra.
La policia autonòmica ja coneix la identitat de la persona que va morir ahir cap a les 15.20 hores a l'estació de Navas de la línia 1 al ser llançada a la via per David Z.G., encara que ha declinat facilitar cap dada sobre la víctima.
Les imatges revelen que les dues persones es van trobar al vestíbul sense que intercanviessin cap salutació i que no hi va haver discussió prèvia ni intent de robatori, sinó que l'agressor va actuar de sobte en el moment en què arribava el tren.
La víctima, d'uns 40 anys, va morir a l'instant al ser atropellada. L'agressor va intentar fugir, però diversos usuaris del metro i el personal de seguretat de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), que van presenciar els fets, el van retenir a la sortida del metro fins a l'arribada dels Mossos d'Esquadra.
David Z.G., que acumula antecedents per robatori, agressions i atemptat a l'autoritat, no ha estat examinat per un metge forense, però no es descarta que pateixi algun tipus de pertorbació mental. El presumpte homicida, que encara no ha ofert la seva versió dels fets als Mossos d'Esquadra, continua als calabossos de la comissaria de les Corts de la policia autonòmica i no serà interrogat fins demà, una vegada es prengui declaració a totes les persones que van presenciar l'agressió mortal.
Posteriorment, el detingut, a qui inicialment la policia autonòmica imputa un delicte d'homicidi, serà posat a disposició del jutge, que serà el que determinarà els càrrecs de què se l'acusa.
Si es comprova que David Z.G. va empènyer la víctima per sorpresa, just quan el tren entrava a l'estació, i sense que existís una discussió prèvia a l'empenta, el detingut podria ser acusat d'un delicte d'assassinat, en lloc d'homicidi, per existir la circumstància agreujant de traïdoria.
---
Si no va haver-hi cap discusió ni res, està clar q per molta seguretat q hi posis al metro, com a un boig assassí se li creuin els cables i li doni per tirar-te a la via quan arriba el metro és q desgraciadament no hi ha res a fer... L'única cosa q podria evitar-ho serien les mampares.
👍0👎0