Publicat: 03 març 2007, 18:38
Terrassa-est, primero la tendran de hacer, aqui meten todo en un saco y para aadelante
Fòrum del transport català
https://transport.cat/
Ya y te olvidas tb de: andenes en ruinas, vías sin usar, instalaciones abandonas al mas estilo de la red ferroviaria rusa, y en la caseta donde están los transformadores o mantenimeinto -creo acordarme- todavía cuelga un cartel antiguo semi-oxidado de RENFE, aparte de estar la estación hecha un cromo.Santfeliuenc ha escrit: Y qué decir ya que hablamos de esa zona, podrían arreglar también e invertir un poquito en la estación de Sant Vicenç de Calders, un nudo ferroviario importantísimo y en un estado deplorable de conservación
És clar, sempre que ho facis lliurement. Però deixant de pagar impostos o deixant de pagar el bitllet te la jugues. No entenc com un polític pot dir això. Després ells mateixos ens surten dient-nos que em de ser cívics.Watermark ha escrit:Llavors quan estiguem descontents amb la gestió del sr. Puigcercós podrem protestar sense pagar els nostres impostos (el seu sou)?
Es veu que últimament abunden els "anti-sistema" que suquen del sistema.Izo ha escrit:És clar, sempre que ho facis lliurement. Però deixant de pagar impostos o deixant de pagar el bitllet te la jugues. No entenc com un polític pot dir això. Després ells mateixos ens surten dient-nos que em de ser cívics.Watermark ha escrit:Llavors quan estiguem descontents amb la gestió del sr. Puigcercós podrem protestar sense pagar els nostres impostos (el seu sou)?
No me lo imagino encabezando una manifestación antiglobalizaciónGuigui ha escrit:Es veu que últimament abunden els "anti-sistema" que suquen del sistema.Izo ha escrit:És clar, sempre que ho facis lliurement. Però deixant de pagar impostos o deixant de pagar el bitllet te la jugues. No entenc com un polític pot dir això. Després ells mateixos ens surten dient-nos que em de ser cívics.Watermark ha escrit:Llavors quan estiguem descontents amb la gestió del sr. Puigcercós podrem protestar sense pagar els nostres impostos (el seu sou)?
Concretament, no em referia tant al Saura com a la seva parelleta: entre mestra i política, cobrant tota una vida del sistema per acabar declarant-se'n "anti". Té ovaris la cosa!VladiGB ha escrit:Haber lo de Puigcercós no es tan tonto como lo de Saura, porque si no pagas el billete como te pillen te dejas más de lo que vale una T-50 en multa -y como no la pagues en el acto lo que vale una T-Mes-, es listo este aflelou... digo Puigcercós
Totalment d'acord. En aquest sentit, la sessió monogràfica al Parlament sobre el desastre del Carmel em va provocar vergonya aliena.jordidr ha escrit:Jo crec que la gent es te que deixa de picabaralles politiques i el que tenen que fer es milllorar ja el servei que dona pena!