cap problema, diga'm el teu mail i te n'envio un parell o tres més.jordidr ha escrit:Evarujo em podries enviar mes per email o msn?
Per cert, fa 1h que he passat per lo del torn dels tallers i alla ja no hi havia res
dewit ha escrit:Ah ja no m'enrecordava! Que Renfe Operadora la va ******* com de costum i d'aqui res tornarem a tenir mancança de places...![]()
No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.evarujo ha escrit:coi, aixo dels dos pisos ho he dit dient que podria ser el cotxe bar d'un euromed...

Entrada Autor: sanlucar-playa »
Ei company, estic frissós de saber quins són aquests inconvenients, per exemple persones amb mobilitat reduida?JaMiRo! ha escrit:No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.![]()
El fantito us en pot explicar més coses...

Entrada Autor: victorcasta »
Aquí els va respondre un company.dewit ha escrit:Ei company, estic frissós de saber quins són aquests inconvenients, per exemple persones amb mobilitat reduida?JaMiRo! ha escrit:No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.![]()
El fantito us en pot explicar més coses...
Sí, pero llegeix bé el link que ha adjuntat el company victorcasta. Si ho llegeixes, veuràs que fer parades amb un tren de rodalia de dos pisos a plaça Catalunya és un suicidi (pel temps que trigaria en carregar i descarregar passatgers, provocant retards a totes les línies que per allà hi passen)...252-071 ha escrit:Els trens de dos pisos poden pasar pels tunels de pl catalunya pero el inconvenient es què el famós pont de pl Catalunya només deixa pasar els 450/1 a 10km/h.
Torna a “Material rodant ferroviari”